+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Tristar Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 402 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

rodina se staršími dětmi, 6.5.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
93 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Radek

rodina s malými dětmi, 6.5.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ladislav

dospělý pár, 30.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr Ohera

jednotlivec, 29.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Příliš tenké stěny, zejména když jsou hluční sousedé (rusky mluvící)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byli se službami v hotelu spokojeni...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 25.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, škoda, že jste neuvedl nedostatky, které vedly ke snížení hodnotícího bodu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Romana

dospělý pár, 22.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • V blizkosti metra

  • Snídaně - studené jidlo a personál

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád i za popis nedostatků, je to pro mne vždy cenná zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Zdenka Bančáková

skupina přátel, 21.4.2018

Kuželov Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %
  • V hotelu jsme se ubytovávali v době, kdy na recepci byl dost velký provoz. Recepční byla milá a příjemná a ochotná. Ubytování, vybavení pokojů a čistota na jedničku s hvězdičkou. Až pojedeme zase do Prahy, ubytujeme se opět v hotelu Olympik Tristar. Hotel se nachází kousek od stanice metra,takže jsme v našem náročném programu byli vždy včas tam, kde jsme měli být..

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velice potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena a budu se těšit na další návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Lenka

skupina přátel, 21.4.2018

Zlín Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • V hotelu jsme byli ubytovaní už několikrát, vracíme se zde proto, že se nám tu vše líbí a jsme spokojeni...je to poměrně blízko centra, je to tu příjemné, čisté....dosud vše v pořádku

  • Bohužel jsme letos museli ubrat nějakou tu hvězdičku na komfortu, poněvadž jsme se vůbec nevyspali...byla to tentokrát jen jedna noc, tak jsme to nechtěli řešit nějakýma stížnostma...bydleli jsme na pokoji 102 a 103, naproti v pokojích se celou noc nespalo....byli tam ubytovaní nějací mladí kluci a holky-asi to byla nějaká škola, protože jich byl plný hotel, byli cizí národnosti. Ti celou noc běhali, bouchali , měli nahlas hudbu, a dveře stále otevřené na chodbu...troubili na nějaké píšťalky....v neděli ráno v 1.30hod jsem otevřela dveře a ukázal jim na hodinky, že by se mohli ztišit...měli z toho ohromnou radost, mávali mi a smáli se...v 5.30hod jsem znovu otevřela dveře a ukázali jim, ať si zavřou svoje dveře.... na recepci se mi jít nechtělo....to byla jediná věc, která nám pobyt znepříjemnila....ale jinak děkujeme za všechno...

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste popsala i nepříjemné zážitky ze svého pobytu, je to po nás vždy veli cenná zpětná vazba..
V případě ubytování "problémových klientů" budeme posilovat "security službu"...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 17.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • nespokojen s možností večeřet v hotelu - velmi špatná nabídka

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, vč. poznámky o nedostatečné nabídce večerního provozu, který je zabezpečován bufetovou formou. Standardní nabídka večeří dle menu, je zajištěna v Hotelu Olympik v restauraci "Bohema"- přes parkoviště cca 50 m..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 8.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 3.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Snidane ..hodne jste se zlepsili ovsem.kvalita kavy znacne pokulhava porad...za 200 si predstavuju i kvalitni kavu do normalniho salku a ne cajoveho ctvtlitru. Ovzvlast kdyz mate.i zrnkovou kavu v automatu tak max. Na 4 g cili slaby caj ...o instantni nemluvim to je tepla voda na nadobi....

  • Pripocitavat poplatek mestu k uctu ve 4* hotelu? Za chvilku budeme platit i vyhled z okna na Prahu ne??

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste v poznámkách uvedla kladné i záporné připomínky, které jste vnímala při pobytu...
Je to pro nás vždy velmi cenné obdržet "zpětnou vazbu " od klientů...
Městské poplatky jsou vybírány zvlášť od klientů, protože nejsou zahrnuty v ceně pokoje, hotel je "Magistrátem..." pověřen jeho výberem a odvodem na "magistrátní účet"...
Výše poplatku a jeho "daňový režim" je stanoven ministerskou vyhláškou.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Bohumila

rodina se staršími dětmi, 24.2.2018

Hať Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 8.2.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemná obsluha na recepci, dobrá a pestrá snídaně formou švédských stolů, celková spokojenost se všemi službami

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 4.2.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vplnění hodnocení a jsem rád, že služby hotelu Vás plně uspokojily, že byly na odpovídající úrovni. Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Pavel

jednotlivec, 22.12.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • NEMÁM CO DADAT.

  • NEMÁM CO DODAT.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Martin

jednotlivec, 21.12.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
96 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 17.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyl se službami v hotelu spokojen, škoda, že jste důvody své nespokojenosti nerozepsal do poznámek k jednotlivým bodům hodnocení. Je to pro nás vždy velmi potřebný zdroj informací.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Václav

skupina přátel, 10.12.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Umístění hotelu, vybavení pokojů.

  • Na našem pokoji zlobilo ovládání topení, ale to je jistě závada pouze dočasná.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád za uvedené pochvalné i negativní připomínky, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 3.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • možnost dřívějšího ubytování, čistý luxusní pokoj, snídaně s velký výběrem jídel

  • Pán na recepci by mohl být příjemnější

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Karel

skupina přátel, 29.11.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkujiza vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel