+420 222 539 539
Po - Pá: 8 – 22 hod., So - Ne: 9 – 22 hod

Hotel Olympik Tristar Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 332 recenzí

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    84%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
  • ostatní
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Pavla

jednotlivec, 19.8.2012

Brno Česká republika

  • Celkové hodnocení
15 %
  • Katastrofální úroveň stravy-snídaně a ochota personálu me úplne odradily tento hotel Jeste někdy navštívit.Recepcni porvavajici ma dvou kolegyni a za každým slovem používající vole,jsě Jeste nikdy neotkala.Strasidelne!!!!

Personál
0
Služby
2
Čistota
2
Komfort
1
Cena/kvalita
1
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za Váš čas věnovaný vypsání hodnocení.... Velice mi mrzí, že jste byla v hotelu výrazně nespokojena a že bodpvé hodnocení je velmi nízké. Popisované nedostatky jsou velmi závažné, určitě budeme pracovat na jejich odstranění, resp. na zlepšení úrovně poskytovaných služeb.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 25.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
28 %
  • - pevné připojení na internet; - čistota.

  • - hotel Tristar není v provozu, hosté jsou ubytováni tzv. "přes ulici" v "hotelu" Artemis s 4* - ubytování má spíše charakter penzionu nebo ubytovny, rozhodně neodpovídá 4* (vybavení pokojů hygienickými a čistícími potřebami, županem apod.); - ubytování je velmi hlučné, nejsou prothlukově ošetřeny chodby ani dveře (chodby mramorová podlaha, dvře se zavírají samy, ale velmi hlučně), propojené pokoje nejsou hlukově ani jinak izolovány, takže řev, bouchání dveří, klapání bot je až do hluboké noci setrvalý); - ubytování je uváděno jako nekuřácké, ale v podstatě se kouří na pokojích, pokud máte propojený pokoj, jde kouř z vedlejšího pokoje také k vám; - velmi negativně hodnotím recepci mimo budovu, pokud je nutné něco vyřídit, je nutné se obléci stejně jako na vycházku, což je v zimě velmi nepohodlné; - snídaně je něco otřesného, kávu doporučuji raději v automatu

Personál
2
Služby
1
Čistota
9
Komfort
1
Cena/kvalita
1
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
velice mi mrzí, že jste byla v hotelu nespokojena a ohodnotila naše služby velmi nízkou známkou. Rezervace byla realizována přes portál HOTEL.CZ.... Při samotné rezervaci mi operátorka sdělila, že podmínkou je pevné, nikoliv WI-FI připojení na internet. Upozornil jsem jí, že v tom případě ja jako jediná možnost ubytování v hotelu Artemis**** a ne v hotelu Olympik****.... další podmínka byl klidný pokoj - myslím si, že to hotel Artemis**** splňuje, neboť jsme u žádného klienta nezaznamenali problém s hlukem. Nicméně jsem doporučil, ať si klient pokoj nejdříve prohlédne a že až pak po jeho rozhodnutí budeme rezervovat.... To bylo operátorkou akceptováno s tím, že jí dodatečně sdělím, jak se klient rozhodl. Po příchodu do hotelu jste si pokoj prohlédla a upozornila jste na fakt, že podlaha, resp. dlažba na chodně může být hlučná, ale že to jednu noc zkusíte, proto Vám byla naprogramována katra opraňující ke vstupu do pokoje na 1 noc a současně i účet byl vystaven pouze na 1 noc.... Po prohlídce pokoje registrace v hotelu proběhla bez problému a Vy jste se ubytovala. Hotel byl v ten den obsazen na 100% a tedy mimo Vás bydlelo dalších cca 90 hostů... V noci cca ve 23.30 jste reklamovala "hluk" na chodbě a ve vedlejších pokojích. Tento "hluk" byl způsoben návratem klientů z večerního programu a současně odjezdy klientů nočními lety. Reklamovaný hluk rohodně nevybočoval z míry běžného "nočního" provozu hotelu. Není plně objektivní informace, že zaměstnanci hotelu nereagovali na Vaše připomínky, postupně Vám byly ukázány 3 pokoje na výměnu, kam by jste se mohla přestěhovat, ale nakonec jste návrhy neakceptovala a zůstala v původním pokoji. Při samotné snídani jste obsluhu informovala, že jste nespokojená, neboť restaurace je plná snídajících hostů /kapacita restaurace 70 mist/ a že nemáte úplnou pohodu při snídani, neboť se obvykle bavící hosté u vedlejších stolů, dle Vašeho názoru, působí hlučné, tedy vytváří neadekvátní prostředí. Po snídani jste z hotelu odjela a po té telefonovala do hotelu, že zůstanete i druhou noc. V tom případě musela recepční naprogramovat novou kartu, neboť platnost původní karty již vypršela. Po příchodu do hotelu Vám byla vydána nová karta s vysvětlením, proč k přeprogramování muselo dojít. Druhou noc jste již v recepci nereklamovala nedostatky a po snídani jste z hotelu odjela.
Hotel Olympik Artemis**** je certifikován jako hotel v kategorii ****. Dle kategorizace splňuje všechny povinná a i některá doplńující, tedy
nadstandardní - dobrovolná kritéria.
S pozdravem
Vlastislav Šos
generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 22.9.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
32 %
  • Na fasádě hotelu probíhaly nějaké opravy. V pokoji byl strašný hluk ze zbíječek. V koupelně bylonnaprášeno a spadaná i omítka. Dokonce se z těch otřesů rozbila sklenice. Personál byl naprosto laxní a bez zájmu. Už bych se u Vás nikdy neubytovali.

Personál
4
Služby
6
Čistota
2
Komfort
2
Cena/kvalita
2
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, velice mi mrzí, že práce probíhající v hotelu pouze jeden den v čase 9.00 - 18.00 hod Vám omezily dojem z pobytu v našem hotelu...
Po Vašem příjezdu a ubytování v cca 13.00 hod, kdy jste v recepci reklamovala hluk - oprávněně, Vám bylo nabídnuto přestěhování na opačnou stranu chodby. Tato nabídka nebyla akceptována, s tím, že je to téměř stejné a s příslibem, že práce budou ukončeny v cca 18.00 hodin jste recepci hotelu opustila. Za vzniklé nepříjemnosti se Vám omlouvám a budu rád, pokud svůj názor na naše ubytovací služby přehodnotíte, aby jste opět využila naše služby, neboť popsaná mmořádná událost byla vyvolána havarijním stavem, kdy došlo k pádu menší části obkladu fasády a situaci jsme museli okamžitě řešit.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

p. Ernest

jednotlivec, 15.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
36 %
  • V hotelli na izbách sa nachádza starý demódny televízor s malou škálou staníc, nebolo prevádzané do dôsledkou čistenie izieb

Personál
5
Služby
3
Čistota
3
Komfort
3
Cena/kvalita
4
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, děkujeme za připomínky, mrzí mi nízké bodové ohodnocení našich služeb, je nám inspirací k prohloubení kontrolní a traingové činnosti personálu.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

rodina se staršími dětmi, 10.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
5
Služby
4
Čistota
4
Komfort
4
Cena/kvalita
3
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, mrzí mi nízké ohodnocení služeb hotelu.....
Bohužel nejsou uvedeny nedostatky, resp. důvody nespokojenosti....
Přeji hezký den.
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Filip Moravec

mladý pár, 18.3.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
2
Služby
4
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
2
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
statutární ředitel

Blanka

mladý pár, 20.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
40 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
1
Čistota
7
Komfort
1
Cena/kvalita
1
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnní hodnotícího formuláře, těžko na toto hodnocení reagovat, pokud je vyplněno bodové hodnocení...
Personal 10 - nejvyšší známka
Čistota 7 - tedy dobré, lepší průměr
Služby 1 - nejslabší hodnocení
Komfort 1 - nejslabší hodnocení
Cena 1 - nejslabší hodnocení
Přivítal bych, pokud by u "1" byl uveden komentář s nedostatky, takto musím považovat volbu hotelu jako za velice nešťastnou, pravděpodobně jste očekávala hotel úplně jiné kvality a s rozsáhlým spektrem služeb...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Vratislava Pešulová

mladý pár, 21.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
4
Komfort
6
Cena/kvalita
4
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, mrzí mi udělené nízké bodové ohodnocení, snad ještě více mi ale mrzí, že jste neuvedla v jednotlivých bodech nedostatky, které zapříčinily Vaší nespokojenost, resp. to, že jste naše sluýby ohodnotila nízkou známkou....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Lukáš

rodina s malými dětmi, 28.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
48 %
  • o víkendu byli v hotelu ubytovaní zahraniční hosté (asi studenti), kteří dělali hrozný kravál od cca 19hod večer do 4hodin ráno, takže se nedalo spát a chvílemi jsme měli strach, zda někomu neublíží. Personál hotelu musí zajistit noční klid a pořádek, ne čekat na zavolání hostů a až pak jednat, navíc to nemělo žádný efekt.

Personál
6
Služby
5
Čistota
6
Komfort
1
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a opravdu mi mrzí, že jste nebyl se službami hotelu spokojen... Noční klid byl narušován "firemním zájezdem", klienti byli opravdu hluční a velmi těžko zvadatelní... Za nepříjemnosti a problémy v nočních se velice omlouvám.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 19.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Hluk v noci, jeden funkcni vytah pro 300 pokoju, internet na pokoji se doplaci, snidane podprumerna

Personál
6
Služby
2
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
4
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, omlouvám se za nepříjemnosti spojené s jedním "nefunkčním výtahem"....
Mrzí mi, že jste byl celkově se službama v hotelu nespokojen....
Věřím, že při další návštěvě budou Vámi popisované naedostatky odstraněny /výtah a hlučnost/... a tím i pocit z pobytu v hotelu bude lepší...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 17.12.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyl se službami v hotelu spokojen, škoda, že jste důvody své nespokojenosti nerozepsal do poznámek k jednotlivým bodům hodnocení. Je to pro nás vždy velmi potřebný zdroj informací.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ondřej Telička

dospělý pár, 27.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
5
Čistota
5
Komfort
3
Cena/kvalita
4
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem znepokojen nízkou známkou, která vyjadřuje Vaši nespokojenost... Škoda, ža jste v komentáři nepopsal nedostatky, resp. segmenty s nízkou známkou hodnocení....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 11.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • prach na stene, slabšie raňajky, starý nekvalitný TV

Personál
6
Služby
6
Čistota
4
Komfort
6
Cena/kvalita
4
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyl se službami hotelu spokojen, jsem rád, že jste své připomínky uvedl v poznámce, je to pro nás vždy cenná zpětní vazba.
Za popisované nedostaky se Vám omlouvám.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Marika Kolovrátková

dospělý pár, 2.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
3
Služby
3
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
5
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, mrzí mi, že jste nebyla se službami v hotelu spokojena, bohužel není uveden důvod, resp. vyjádření k nízkému bodovému ohodnocení jednotlivých segmentů.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Stautární ředitel

Patrik Kohut

rodina s malými dětmi, 16.6.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Solidní cena v rámci lokality

  • Příšerná nevrlá recepční. Hned po příjezdu nám zkazila náladu. Nikdy více...

Personál
1
Služby
2
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, velice mi mrzí, že jste nebyl se službami hotelu spokojen.
Oceňuji konkrétní připomínku k chování recepční, neboť mi taková konkrétní informace pomůže k dalšímu jednání s příslušným pracovníkem a ke sjednání nápravy.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr

skupina přátel, 5.5.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
5
Čistota
5
Komfort
4
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplněné hodnotícího formuláře, bohužel, dle mého názoru, při nízkém hodnocení nejsou popsány připomínky, resp. negativné postřehy z Vašeho pobytu v našem hotelu...., na které bych rád reagoval, resp. projednal s našimi zaměstnnci, aby k nedostatkům nedocházelo, nebo pouze v minimální míře....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Petr Sedláček

jednotlivec, 30.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
5
Čistota
6
Komfort
5
Cena/kvalita
5
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem znepokojen nízkou známkou, která vyjadřuje Vaši nespokojenost... Škoda, ža jste v komentáři nepopsal nedostatky, resp. segmenty s nízkou známkou hodnocení....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Zbyněk Obal

dospělý pár, 6.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • nefungující Tv programy /české/ nefungující internet ubytovací formulář byl pouze v angličtině a ne v češtině/jsem v české republice/

Personál
7
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
5
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a ohodnocení našich služeb. Internet v Hotelu Olympik Tristar*** je funkční pouze v hotelové hale, na pokojích není zatím zaveden, plánujeme jeho spuštění v průběhu roku 2013... Pro připojení v hotelové hale je nutné zaplatit poplatek v recepci, po zaplacení je automaticky vygenerován přístupový kód. Hodnotící formulář je součástí rezervačního sytému "hotel.cz", není obsluhován hotelem.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

dospělý pár, 25.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Komfort
4
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vplnění hodnocení, je pro nás důležité znát názory a pocity klientů z pobytů v našich zařízeních. Škoda, že jste neuvedla připomínky u negativně hodocených segmentů,
všechna hodnocení projednáváme na poradách a negativní, pokud jsou uvedeny důvody, řešíme s našimi zaměstnanci, resp. zařazujeme i do treningových programů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Júlia Padychová

dospělý pár, 1.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
1
Služby
7
Čistota
8
Komfort
7
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, velice mi mrzí velmi nízká známka za "personál".... Škoda, že jste neuvedla důvody tak "fatálních" nedostatků.... Známka za "personál" velmi negativně ovlivnila celkové hodnocení, ale hlavně Váš nehezký dojem, resp. nespokojenost v hotelu...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel