Hotel Olympik Tristar Recenze
-
Personál
88% -
Čistota
90% -
Vybavení
85% -
Pohodlí
83% -
Poměr cena/kvalita
85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Pavla
jednotlivec, 19.8.2012
Brno Česká republika
děkuji za Váš čas věnovaný vypsání hodnocení.... Velice mi mrzí, že jste byla v hotelu výrazně nespokojena a že bodpvé hodnocení je velmi nízké. Popisované nedostatky jsou velmi závažné, určitě budeme pracovat na jejich odstranění, resp. na zlepšení úrovně poskytovaných služeb.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Anonym
jednotlivec, 25.11.2012
Čeština
velice mi mrzí, že jste byla v hotelu nespokojena a ohodnotila naše služby velmi nízkou známkou. Rezervace byla realizována přes portál HOTEL.CZ.... Při samotné rezervaci mi operátorka sdělila, že podmínkou je pevné, nikoliv WI-FI připojení na internet. Upozornil jsem jí, že v tom případě ja jako jediná možnost ubytování v hotelu Artemis**** a ne v hotelu Olympik****.... další podmínka byl klidný pokoj - myslím si, že to hotel Artemis**** splňuje, neboť jsme u žádného klienta nezaznamenali problém s hlukem. Nicméně jsem doporučil, ať si klient pokoj nejdříve prohlédne a že až pak po jeho rozhodnutí budeme rezervovat.... To bylo operátorkou akceptováno s tím, že jí dodatečně sdělím, jak se klient rozhodl. Po příchodu do hotelu jste si pokoj prohlédla a upozornila jste na fakt, že podlaha, resp. dlažba na chodně může být hlučná, ale že to jednu noc zkusíte, proto Vám byla naprogramována katra opraňující ke vstupu do pokoje na 1 noc a současně i účet byl vystaven pouze na 1 noc.... Po prohlídce pokoje registrace v hotelu proběhla bez problému a Vy jste se ubytovala. Hotel byl v ten den obsazen na 100% a tedy mimo Vás bydlelo dalších cca 90 hostů... V noci cca ve 23.30 jste reklamovala "hluk" na chodbě a ve vedlejších pokojích. Tento "hluk" byl způsoben návratem klientů z večerního programu a současně odjezdy klientů nočními lety. Reklamovaný hluk rohodně nevybočoval z míry běžného "nočního" provozu hotelu. Není plně objektivní informace, že zaměstnanci hotelu nereagovali na Vaše připomínky, postupně Vám byly ukázány 3 pokoje na výměnu, kam by jste se mohla přestěhovat, ale nakonec jste návrhy neakceptovala a zůstala v původním pokoji. Při samotné snídani jste obsluhu informovala, že jste nespokojená, neboť restaurace je plná snídajících hostů /kapacita restaurace 70 mist/ a že nemáte úplnou pohodu při snídani, neboť se obvykle bavící hosté u vedlejších stolů, dle Vašeho názoru, působí hlučné, tedy vytváří neadekvátní prostředí. Po snídani jste z hotelu odjela a po té telefonovala do hotelu, že zůstanete i druhou noc. V tom případě musela recepční naprogramovat novou kartu, neboť platnost původní karty již vypršela. Po příchodu do hotelu Vám byla vydána nová karta s vysvětlením, proč k přeprogramování muselo dojít. Druhou noc jste již v recepci nereklamovala nedostatky a po snídani jste z hotelu odjela.
Hotel Olympik Artemis**** je certifikován jako hotel v kategorii ****. Dle kategorizace splňuje všechny povinná a i některá doplńující, tedy
nadstandardní - dobrovolná kritéria.
S pozdravem
Vlastislav Šos
generální ředitel
Anonym
jednotlivec, 22.9.2019
Čeština
Po Vašem příjezdu a ubytování v cca 13.00 hod, kdy jste v recepci reklamovala hluk - oprávněně, Vám bylo nabídnuto přestěhování na opačnou stranu chodby. Tato nabídka nebyla akceptována, s tím, že je to téměř stejné a s příslibem, že práce budou ukončeny v cca 18.00 hodin jste recepci hotelu opustila. Za vzniklé nepříjemnosti se Vám omlouvám a budu rád, pokud svůj názor na naše ubytovací služby přehodnotíte, aby jste opět využila naše služby, neboť popsaná mmořádná událost byla vyvolána havarijním stavem, kdy došlo k pádu menší části obkladu fasády a situaci jsme museli okamžitě řešit.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
dospělý pár, 6.6.2022
Česká republika
V.Š. hotel manager
p. Ernest
jednotlivec, 15.9.2012
Čeština
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, děkujeme za připomínky, mrzí mi nízké bodové ohodnocení našich služeb, je nám inspirací k prohloubení kontrolní a traingové činnosti personálu.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Martin
jednotlivec, 1.10.2023
Čeština
Eva Markéta Hervertová
jednotlivec, 29.10.2022
Česká republika
Anonym
jednotlivec, 6.6.2022
Čeština
V.Š. hotel manager
Filip Moravec
mladý pár, 18.3.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Vlastislav Šos
statutární ředitel
Blanka
mladý pár, 20.8.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
děkuji za vyplnní hodnotícího formuláře, těžko na toto hodnocení reagovat, pokud je vyplněno bodové hodnocení...
Personal 10 - nejvyšší známka
Čistota 7 - tedy dobré, lepší průměr
Služby 1 - nejslabší hodnocení
Komfort 1 - nejslabší hodnocení
Cena 1 - nejslabší hodnocení
Přivítal bych, pokud by u "1" byl uveden komentář s nedostatky, takto musím považovat volbu hotelu jako za velice nešťastnou, pravděpodobně jste očekávala hotel úplně jiné kvality a s rozsáhlým spektrem služeb...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
rodina se staršími dětmi, 10.6.2012
Čeština
(bez textového hodnocení)
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, mrzí mi nízké ohodnocení služeb hotelu.....
Bohužel nejsou uvedeny nedostatky, resp. důvody nespokojenosti....
Přeji hezký den.
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Jaroslava
skupina přátel, 17.3.2024
Čeština
Lukáš
rodina s malými dětmi, 28.9.2015
Čeština
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Vratislava Pešulová
mladý pár, 21.4.2013
Čeština
(bez textového hodnocení)
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, mrzí mi udělené nízké bodové ohodnocení, snad ještě více mi ale mrzí, že jste neuvedla v jednotlivých bodech nedostatky, které zapříčinily Vaší nespokojenost, resp. to, že jste naše sluýby ohodnotila nízkou známkou....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Anonym
skupina přátel, 15.12.2019
Česká republika
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 11.5.2018
Čeština
Za popisované nedostaky se Vám omlouvám.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 17.12.2017
Čeština
(bez textového hodnocení)
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 19.5.2017
Čeština
Mrzí mi, že jste byl celkově se službama v hotelu nespokojen....
Věřím, že při další návštěvě budou Vámi popisované naedostatky odstraněny /výtah a hlučnost/... a tím i pocit z pobytu v hotelu bude lepší...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Ondřej Telička
dospělý pár, 27.4.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Marika Kolovrátková
dospělý pár, 2.11.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
S pozdravem
Vlastislav Šos
Stautární ředitel