+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Tristar Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 402 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Patrik Kohut

rodina s malými dětmi, 16.6.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
56 %
  • Solidní cena v rámci lokality

  • Příšerná nevrlá recepční. Hned po příjezdu nám zkazila náladu. Nikdy více...

Personál
1
Služby
2
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, velice mi mrzí, že jste nebyl se službami hotelu spokojen.
Oceňuji konkrétní připomínku k chování recepční, neboť mi taková konkrétní informace pomůže k dalšímu jednání s příslušným pracovníkem a ke sjednání nápravy.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr Sedláček

jednotlivec, 30.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
5
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem znepokojen nízkou známkou, která vyjadřuje Vaši nespokojenost... Škoda, ža jste v komentáři nepopsal nedostatky, resp. segmenty s nízkou známkou hodnocení....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Petr

skupina přátel, 5.5.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
4
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplněné hodnotícího formuláře, bohužel, dle mého názoru, při nízkém hodnocení nejsou popsány připomínky, resp. negativné postřehy z Vašeho pobytu v našem hotelu...., na které bych rád reagoval, resp. projednal s našimi zaměstnnci, aby k nedostatkům nedocházelo, nebo pouze v minimální míře....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 4.12.2022

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Okno na pokoji protahovalo, chyběla 1 krytka. V kopelně nebyl žádný sprchový gel, jen šampony s kondicionerem.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6

Dana

rodina se staršími dětmi, 11.8.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Klidný hotel

  • Na recepci bohužel nepříjemní zaměstnanci

Personál
2
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 25.7.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
4
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vplnění hodnocení, je pro nás důležité znát názory a pocity klientů z pobytů v našich zařízeních. Škoda, že jste neuvedla připomínky u negativně hodocených segmentů,
všechna hodnocení projednáváme na poradách a negativní, pokud jsou uvedeny důvody, řešíme s našimi zaměstnanci, resp. zařazujeme i do treningových programů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Júlia Padychová

dospělý pár, 1.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %

(bez textového hodnocení)

Personál
1
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, velice mi mrzí velmi nízká známka za "personál".... Škoda, že jste neuvedla důvody tak "fatálních" nedostatků.... Známka za "personál" velmi negativně ovlivnila celkové hodnocení, ale hlavně Váš nehezký dojem, resp. nespokojenost v hotelu...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Ivan

rodina s malými dětmi, 5.5.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Kazdy den vymienane uteraky:-)

  • Na ranajky nebola ziadna cerstva zelenina - myslim tym paradajky, papriky, uhorky, redkvicky, hlavkovy salat - nic. Stale len kapustovy salat sz majonezou, zemiakovy majonezovy salat a miesany salat:-) ale nie cista zelenina. Varene mastne burty - brrr, ako kedy bol problem servirovat obycajne parky - co uz asi to Rusom, ktorych je tam hodne chuti:-(

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře,
je mi velice líto, že jste naše služby ohodnotil poměrně nízkou známkou, své hodnocení jste zdůvodnil v komentáři.... Děkuji Vám za to, utčitě se tím budeme zabývat, skladbu bufetu přizpůsobujeme národnostní struktuře klientů....
Absence čerstvé zeleniny je rozhodně chybná, běžně zelenina v nabídce je - čerstvé okurky a rajčata...., patrně v době Vaší konzumace nebyla bufetová nabídka včas doplněna....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Zbyněk Obal

dospělý pár, 6.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • nefungující Tv programy /české/ nefungující internet ubytovací formulář byl pouze v angličtině a ne v češtině/jsem v české republice/

Personál
7
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a ohodnocení našich služeb. Internet v Hotelu Olympik Tristar*** je funkční pouze v hotelové hale, na pokojích není zatím zaveden, plánujeme jeho spuštění v průběhu roku 2013... Pro připojení v hotelové hale je nutné zaplatit poplatek v recepci, po zaplacení je automaticky vygenerován přístupový kód. Hodnotící formulář je součástí rezervačního sytému "hotel.cz", není obsluhován hotelem.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Marie

jednotlivec, 13.10.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vypnění hodnocení, zdá se, že jste nebyla se službami v hotelu spokojena. Škoda, že důvody nízkého hodnocení pobytu v hotelu jste nerozepsala do poznámky, je to pro nás důležité znát důvody slabších služeb, resp. i návrhy na jejich zlepšení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 28.10.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že jste neuvedl důvody své nespokojenosti, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

dospělý pár, 28.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • čistota, klid,

  • bar po půlnoci zavřený, při zamýšlené koupi nápoje na recepci obsluha nemá na vrácení, takže nic, mizerný příjem televizoru na pokoji.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste ocenil čistotu na pokoji, což je velmi důležitý faktor, oceňují i popsání negtivních poznatků, je to pro nás velmi důležitá zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 6.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkjui za vyplnění hodnocení, z kterého vyplývá, že jste nebyl se službami hotelu spokojen... Mrzí mi, že jste nedobré poznatky nepopsal v poznámkách k jednotlivým bodům hodnocení. Taková vyjádření vždy velice cením, neboť nás směřují na jaká témata se máme zaměřit při našich trainingových programech.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Dáša Kovaľová

skupina přátel, 25.5.2015

Slovensky

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Pozor na plostice, nasli sme jednu v posteli.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení.... Velice mi mrzí, že i přes pravidelnou - 1 x čtvrtletní preventivní deratizaci jste byla obtěžována hmyzem.... Vedoucí recepce mi informoval o nepříjemné události, jsem rád, že jste akceptovala přestěhování na jiný pokoj.
I touto cestou považuji za povinnost vedení se Vám za hotel omluvit za způsoběné nepříjemnosti.
S pozdravem
Vlastislav Šos

Tomáš Los

skupina přátel, 19.1.2013

Praha Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Čistota a úroveň hotelového pokoje je velmi dobrá. Dostupnos a vybavenost velmi dobrá.

  • Nabídka a kvalita snídaňového bufetu (šunkový salám byl cítit) Z mého pohledu nelogicky rozmístněný bufet Nefukční síťové připojení - Nemohl jsem se připojit k internetu Děravé osušky

Personál
6
Služby
5
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře....
Velmi mi mrzí Vaš negativní dojem, resp. to, že jak píšete, velmi dobrý pocit z charakteru pokoje byl zkažen snídaňovým sortimentem a nepřesným účtováním....
Nemám nejmenší důvod zpochybňovat nedostatky na snídaních a to že byly uzeniny kvalitativně pod standardní úrovní je neomluvitelné a rozhodně se tím budu zabývat.... Škoda, že až dnes, tedy 26.3.2013 bylo provozovatelem portálu Hotel.cz "zveřejněno" Vaše hodnocení z lednového pobytu, že nebylo možné reagovat dříve.... a snad i lépe zjistit důvody dodání nekvalitní suroviny na snídaňový bufet.
Po přešetření, resp.kontrole účtování Vašeho pobytu bylo zjištěno, že jste si rezervoval Hotel Olympik Tristar, který byl v době Vašeho rezervovaného pobytu uzavřen z technických důvodů a proto jste byl přesměrován do hotelu Olympik****, tedy o kategorii výše. Toto je standardní postup, pokud je kategorie *** uzavřena, tak klienty ubytujeme v Olympik****, pouze asi 60 m přes parkoviště od hotelu Tristar***. Vždy však účtujeme potvrzenou cenu na voucheru, tedy cenu, která byla publikována na rezervačním portálu.... Vám byla naúčtována cena vyšší, tedy rozdílná od ceny na voucheru.... Za tento nedostatek, omyl pracovnice, která vystavovala daňový doklad a účtovala platnou cenu pro kategorii****, se omlouvám a pokud nám zašlete číslo svého tak vám přeplatek vrátíme...
Závěrem se Vám ještě jednou omluvit za nedostatky, které jste popsal ve svém hodnocení a děkuji za jste na ně upozornil ve svém hodnoceni....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

mladý pár, 29.4.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění formuláře, mrzí mi, že při jednonočním pobytu jste byla nespokojena, těší mi vysoká známka za čistotu, naopak lituji, že jste neuvedla popis, či důvod nespokojenosti s personálem a se službami hotelu, z mého pohledu velmi nízké hodocení....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

František

dospělý pár, 4.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Vystupování personálu v recepci, ochota poradit.

  • Kvalita jídla a nápojů při snídani. Káva, džus, uzeniny. Velice nízká úroveň, kazící celkový dojem.

Personál
9
Služby
3
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a zhodnocení služeb hotelu. Velice mi mrzí, že hotel byl ohodnocen poměrně nízkým bodovým ohodnocením, resp. upozorňujete na kvalitu sortimentu při snídaních. Samozřejmě zaslaným hodocením se budeme zabývat, naší snahou je neustále zvyšovat kvalitu našich služeb k plné spokojenosti klientů... Pouze na vysvětlení uvádím, že snídaňový ovocný nápoj je v hotelech standardně míchán z ovocných koncentrátů a snídaňová káva je "filtrovaná káva" - porce 7 g kávy na cca 2 dl nápoje, resp. je naprosto odlišná od kávy, kterou standardně servírujeme "lobby baru", neboli káva vyráběná na tlakových kávovarech... Ještě jednou děkuji za ohodnocení hotelu a věřím, že při další návštěvě hotelu budete se službami hotelu více spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 14.2.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
65 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
0
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Eva Dudiková

dospělý pár, 1.12.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
66 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
6
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Eva Vandrovcová

dospělý pár, 10.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • u snídaně nebylo plynulé doplňování, chyběla zelenina, uzeniny nízké kvality,ředěné nápoje /džusy/,žádný výběr čajů,pečivo obyč.chléb + rohlíky postele na pokoji se rozjíždějí od sebe

  • u snídaně nebylo plynulé doplňování, chyběla zelenina, uzeniny nízké kvality,ředěné nápoje /džusy/,žádný výběr čajů,pečivo obyč.chléb + rohlíky postele na pokoji se rozjíždějí od sebe

Personál
9
Služby
9
Čistota
2
Pohodlí
4
Cena/kvalita
9