Hotel Olympik Tristar Recenze
-
Personál
88% -
Čistota
90% -
Vybavení
85% -
Pohodlí
83% -
Poměr cena/kvalita
85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:
Patrik Kohut
rodina s malými dětmi, 16.6.2015
Čeština
Oceňuji konkrétní připomínku k chování recepční, neboť mi taková konkrétní informace pomůže k dalšímu jednání s příslušným pracovníkem a ke sjednání nápravy.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Petr Sedláček
jednotlivec, 30.4.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Petr
skupina přátel, 5.5.2013
Čeština
(bez textového hodnocení)
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Anonym
jednotlivec, 4.12.2022
Čeština
Dana
rodina se staršími dětmi, 11.8.2022
Česká republika
Anonym
dospělý pár, 25.7.2018
Česká republika
(bez textového hodnocení)
všechna hodnocení projednáváme na poradách a negativní, pokud jsou uvedeny důvody, řešíme s našimi zaměstnanci, resp. zařazujeme i do treningových programů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Júlia Padychová
dospělý pár, 1.7.2014
Čeština
(bez textového hodnocení)
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Ivan
rodina s malými dětmi, 5.5.2013
Čeština
je mi velice líto, že jste naše služby ohodnotil poměrně nízkou známkou, své hodnocení jste zdůvodnil v komentáři.... Děkuji Vám za to, utčitě se tím budeme zabývat, skladbu bufetu přizpůsobujeme národnostní struktuře klientů....
Absence čerstvé zeleniny je rozhodně chybná, běžně zelenina v nabídce je - čerstvé okurky a rajčata...., patrně v době Vaší konzumace nebyla bufetová nabídka včas doplněna....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Zbyněk Obal
dospělý pár, 6.9.2012
Čeština
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a ohodnocení našich služeb. Internet v Hotelu Olympik Tristar*** je funkční pouze v hotelové hale, na pokojích není zatím zaveden, plánujeme jeho spuštění v průběhu roku 2013... Pro připojení v hotelové hale je nutné zaplatit poplatek v recepci, po zaplacení je automaticky vygenerován přístupový kód. Hodnotící formulář je součástí rezervačního sytému "hotel.cz", není obsluhován hotelem.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Marie
jednotlivec, 13.10.2019
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 28.10.2018
Čeština
(bez textového hodnocení)
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
dospělý pár, 28.6.2017
Česká republika
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
jednotlivec, 6.7.2016
Čeština
(bez textového hodnocení)
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Dáša Kovaľová
skupina přátel, 25.5.2015
Slovensky
I touto cestou považuji za povinnost vedení se Vám za hotel omluvit za způsoběné nepříjemnosti.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Tomáš Los
skupina přátel, 19.1.2013
Praha Česká republika
děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře....
Velmi mi mrzí Vaš negativní dojem, resp. to, že jak píšete, velmi dobrý pocit z charakteru pokoje byl zkažen snídaňovým sortimentem a nepřesným účtováním....
Nemám nejmenší důvod zpochybňovat nedostatky na snídaních a to že byly uzeniny kvalitativně pod standardní úrovní je neomluvitelné a rozhodně se tím budu zabývat.... Škoda, že až dnes, tedy 26.3.2013 bylo provozovatelem portálu Hotel.cz "zveřejněno" Vaše hodnocení z lednového pobytu, že nebylo možné reagovat dříve.... a snad i lépe zjistit důvody dodání nekvalitní suroviny na snídaňový bufet.
Po přešetření, resp.kontrole účtování Vašeho pobytu bylo zjištěno, že jste si rezervoval Hotel Olympik Tristar, který byl v době Vašeho rezervovaného pobytu uzavřen z technických důvodů a proto jste byl přesměrován do hotelu Olympik****, tedy o kategorii výše. Toto je standardní postup, pokud je kategorie *** uzavřena, tak klienty ubytujeme v Olympik****, pouze asi 60 m přes parkoviště od hotelu Tristar***. Vždy však účtujeme potvrzenou cenu na voucheru, tedy cenu, která byla publikována na rezervačním portálu.... Vám byla naúčtována cena vyšší, tedy rozdílná od ceny na voucheru.... Za tento nedostatek, omyl pracovnice, která vystavovala daňový doklad a účtovala platnou cenu pro kategorii****, se omlouvám a pokud nám zašlete číslo svého tak vám přeplatek vrátíme...
Závěrem se Vám ještě jednou omluvit za nedostatky, které jste popsal ve svém hodnocení a děkuji za jste na ně upozornil ve svém hodnoceni....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Anonym
mladý pár, 29.4.2012
Česká republika
(bez textového hodnocení)
děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění formuláře, mrzí mi, že při jednonočním pobytu jste byla nespokojena, těší mi vysoká známka za čistotu, naopak lituji, že jste neuvedla popis, či důvod nespokojenosti s personálem a se službami hotelu, z mého pohledu velmi nízké hodocení....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
František
dospělý pár, 4.2.2012
Česká republika
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a zhodnocení služeb hotelu. Velice mi mrzí, že hotel byl ohodnocen poměrně nízkým bodovým ohodnocením, resp. upozorňujete na kvalitu sortimentu při snídaních. Samozřejmě zaslaným hodocením se budeme zabývat, naší snahou je neustále zvyšovat kvalitu našich služeb k plné spokojenosti klientů... Pouze na vysvětlení uvádím, že snídaňový ovocný nápoj je v hotelech standardně míchán z ovocných koncentrátů a snídaňová káva je "filtrovaná káva" - porce 7 g kávy na cca 2 dl nápoje, resp. je naprosto odlišná od kávy, kterou standardně servírujeme "lobby baru", neboli káva vyráběná na tlakových kávovarech... Ještě jednou děkuji za ohodnocení hotelu a věřím, že při další návštěvě hotelu budete se službami hotelu více spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Anonym
jednotlivec, 14.2.2016
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Eva Dudiková
dospělý pár, 1.12.2011
Česká republika
(bez textového hodnocení)
Eva Vandrovcová
dospělý pár, 10.11.2010
Čeština