+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Tristar Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 402 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jacek

rodina se staršími dětmi, 15.7.2015

Polski

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Czysto, dobra lokalizacja, blisko stacji metra Invalidovna - cztery przystanki do stacji Mustek na Vaclavske Namesti ok. 7 min jazdy metrem. Śniadanie obfite - jajecznica, kiełbasa, wędliny,sery, dżemy, owoce, ciasta. Pokoje przestronne z TV sat. Stosunek ceny do jakości - bardzo dobry.

  • Dodatkowa opłata za parking 200 koron za dobę. Pan w recepcji chyba jeszcze z minionej epoki socjalizmu (nie dotyczy Pani, która była bardzo miła).

Personál
4
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a současně i za komentář k jednotlivým bodům... Parkoviště je 24 hodin hlídané a služba, která není zahrnuta v ceně.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jana

dospělý pár, 16.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za Váš čas při vyplnění hodnotícího formuláře... Ve svém hodnocení ceníte některé služby, zejména čistotu vysokou známkou, což mi velice těší, u sekce "komfort" jste vyjádřila spíše nespokojenost, škoda, že jste se v této sekci v poznámce nevyjádřila více, neboť všechny takové připomínky jsou pro nás inspirací k nápravě, ke zlepšení....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Libor

jednotlivec, 9.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Hezké,čisté ubytování,dobrá snídaně. Parkoviště sice za polatek,ale velké,není problém najít místo.

  • Na TV se nebylo možné dívat,hrozná kvalita signálu. Internet na 1 den za 5 Euro,děkuji nechci. Ráno plné výtahy,musí se čekat,ale za to hotel nemůže.

Personál
9
Služby
3
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a za uvedení konkrétních připomínek. Hotel má služby internetu ve veřejných prostorách zdarma /restaurace, hotelová hala/, pouze v pokojích je zpoplatněn..Špatný signál TV byl patně zapříčiněn "rozladěním" přijímače, neboť na stejný signál je připojena i TV ve veřejných prostorách a tam bylo vše bez připomínek lientů...
Jsem velmi potěšn známkou za čistotu hotelu, považuji to základní standard ubytovacích zařízení...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Eva

rodina se staršími dětmi, 14.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • Zatváranie dverí do izieb energicky a hlučne, čo v noci nie je komfortné.

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, je pro nás cenné i komentování nepříjemností /hlučné zavírání dveří/ ....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 21.5.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že u "méně" ohodnocených služeb nejsou uvedeny připomínky... Je to pro nás vždy inspirace pro trainingové programy našich zaměstnanců....
S pozdravem
Vlastislav Šos

Helena

jednotlivec, 2.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %
  • ubytování standardní odpovídající ceně - žádná výhrada; personál na recepci ochotný

  • snídaně - jídlo žádná sláva, je evidentní, že se na něm značně šetří - úzký výběr např. uzenin a sýrů se zaměřením na nejlevnější sortiment, nechutné, náhražky (rostlinné tuky), nastavované (smažená vajíčka)...

Personál
9
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího dotazníku a jsem velmi vděčný za komentář k segmentům, kde jste vyjádřila nedostaky nízkou hodnotící známkou...., určitě je to pro managment přínos a budeme se tím zabývat, aby k popsaným nedostatkům nedocházelo....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Michal

jednotlivec, 19.9.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
74 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnní hodnotícího formuláře, celková známka hodnocení mi plně neuspokojuje, škoda, že nejsou rozepsány jednotlivé body, resp. zmíněny nedostatky....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Vladimír

jednotlivec, 6.11.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Velmi proleželá matrace

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
4
Cena/kvalita
10

Beata

jednotlivec, 10.4.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Věra

skupina přátel, 22.9.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8

Monika Bretšnajdrova

skupina přátel, 5.6.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
V.Š. hotel manager

Anonym

dospělý pár, 4.6.2022

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Dobrá snídaně

  • Neukázněnost zahraničních hostů, personál u snídaně nervózní, bylo slyšet od personálu nehezké komentáře.

Personál
6
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
V.Š. hotel manager

Anonym

skupina přátel, 8.10.2021

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Eva

jednotlivec, 27.6.2019

Slovensko

  • Celkové hodnocení
76 %
  • hotel je ok, urcite este navstivim.

  • nepacil sa mi pristup chlapa, ktory kontroloval vstup na ranajky.

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, zejména pak za uvedení poznámek v sekcích - kladné x záporné, je pro nás velmi důležité znát pocity z pobytu našich klientů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 13.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste byl se službami v hotelu celkem spokojen, i když bych přivítal, u segmentu služby, vyplnění této informace, je to pro nás vdy důležité, abychom připomínky přenesli na aše zaměstnance.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Zdeněk

dospělý pár, 5.5.2019

Jihlava Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

dospělý pár, 5.11.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyla se službami v hotelu plně spokojena. Škoda, že jste neuvedla do jednotlivých částí hodnocení poznámku o důvodu. Je to pro nás vždy velmi cenná informace pro další témata školení zaměstnanců.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 20.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
4
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že u "nejméně" hodnoceného bodu jste neuvedla v poznámce důvody nespokojenostui, je to pro nás vždy velmi důležitá zpětná vyzba..
Vlastislav Šps
Statutární ředitel.

Anonym

jednotlivec, 25.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, škoda, že jste neuvedl nedostatky, které vedly ke snížení hodnotícího bodu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 17.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • nespokojen s možností večeřet v hotelu - velmi špatná nabídka

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, vč. poznámky o nedostatečné nabídce večerního provozu, který je zabezpečován bufetovou formou. Standardní nabídka večeří dle menu, je zajištěna v Hotelu Olympik v restauraci "Bohema"- přes parkoviště cca 50 m..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel