+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Tristar Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 402 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Romana

jednotlivec, 26.11.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste celkově byla se službami v hotelu spokojena.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Roman

jednotlivec, 14.11.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, bihužel z výše známky vyplývá, že jste se službami v hotelu nebyl plně spokojen... Škoda, že jste u nižších známek neuvedl důvod nízkého ohodnocení, vždy si zpětnou vazbu ceníme, názor klienta je pro nás velmi důležitý...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 3.11.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Čistý pokoj, snídaně bohatý výběr, dostupnos do centra Prahy výborná.

  • Nelíbilo se nám, že byl objednán třílůžkový pokoj, ale ve skutečnosti to byl dvoulůžkový pokoj s přistýlkou, byly tam i skleničky pro 2 osoby, jedna židle. Na recepci nám sdělili, že je toto třílůžkový pokoj, ale třetí postel bylo rozkládací křeslo..nevím, zda je to standard...?

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem potěšen, že jste kladně ohodnotil čistotu pokoje a úrověň snídaní... Pokoje třílůžkové jsou vždy dvoulůžkový pokoj + přistýlka, proto i cena třetího lůžka je nižší, než u dvoulůžkového pokoje.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 18.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • check-in

  • ranajky - kvalita,

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnocení a i o stručný komentář k některým bodům...
Je to pro nás vždy důležitá zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 18.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vplnění hodnocení, jsem rád, že jste velmi vysokou známkou ocenil čistotu a i služby hotelu a tedy i celkovou spokojenost se službami hotelu.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Robert

jednotlivec, 1.6.2017

PŘEROV Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • snídaně ..katastrofa

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že u známek "6" jste neuvedl důvod nižší hodnoty známky, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 21.10.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • čistota, příjemný personál

  • špatná organizace ranní snídaně v restauraci a naprosto hrozná káva!!!

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste ohodnotili jednotlivé služby, ocenění čistoty mi velmi těší... Snídaňová káva se připravuje filtrováním přímo v kávostroji na restauraci, ze kterého si klienti sami volí programy a dávky ranní kávy...
Jak jsem již uvedl, ranní káva je filtrované káva, kvalitativně odlišná od kávy espresso...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 23.6.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, ve kterém jste vyjádřil "dobré, vcelku spokojen"...
Je pro nás vždy velmi cenné, pokud k nižším známkám je komentář...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Milan

jednotlivec, 21.5.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkujiza vyplnění hodnocení, vcelku jste vyplnil vysoké známky, pouze k vybavení hotelu, resp. kolonka komfort byla hodocena "průměrně"...Je škoda, že jste nepřipomínkoval v poznámce, vždy jsou hodocení s poznámkou pro nás cennou informací pro zlepšení příslušné služby.
Vlastislav Šos
Staturání ředitel

Josef Volfík

jednotlivec, 22.10.2015

Plzeň Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Přístup a chování recepčních k hostům, průběh check-in a check-out. Okamžitě našly rezervaci a poskytly všechny požadované informace. Rychlá obsluha v restauraci. Dostatečný počet ramínek ve skříni - nečekané pozitivní překvapení v českém hotelu.

  • Snídaně: oschlé fazole, chyběla hořčice. K výběru 1 - 2 druhy čaje. Pokoj: zvuková izolace oken je slabá.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a jsem rád za přiložený komentář.... Jsem potěšen , za uvedení pozitivních stránek našich zaměstnanců, jejich přístupu ke klientům a k vybavení pokoje...
Jsme si vědomi, že snídaně má poskytovat klientům "zážitek", resp. pozitivní naladění na celý den... Určitě se na uvedené nedostatky zaměřím a s F&B úsekem odstraníme, z našich denních kontrol víme, že to není standardní nabídka....., standardně máme na výběr minimálně z 5 druhů čajů...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 19.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Poměrně malé snídaňové menu, každý den to stejné...

Personál
10
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího dotazníku, ve spektru jednotlivých segmentu dotazníku hodnotíte vysoko čistotu a chování personálu, velmi nízko úrověň snídaní.... , resp. stále stejné. standardně sortiment snídaní je v hotelech téměř stejný, mění se pouze skladba čerstvého ovoce a zeleniny, případně saláty z ěchto produktů... Nabídka nápojů, pečiva, uzenin, sýrů, pomazánek, cukrárenské výrobky, nabídka corn flakes a musli, nabídka teplého sortimentu, je dostatečně široká, v součtu asi 34 druhů produktů, avšak opravdu neměnná. Běžně se nabídka snídaňového sortimentu nemění, pouze u surovin jak je již uvedeno výše.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Marek Rejtar

jednotlivec, 18.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, kde jste vyjádřil bodovým hodnocením průměrnou spokojenost.... Bohužel u hodnocení "7" není uveden další komentář, tedy popsání nedostatků, ketré znepříjemnily Váš pobyt v hotelu.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr Jursa

dospělý pár, 28.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, ze struktury ohodnocení jednotlivých segmentů lze usoudit, že služby hotelu byly vcelku vpořádku a že jste byl spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Lucie Špačková

mladý pár, 30.6.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • Hotel není daleko od zastávky tramvaje i metra. V hotelu bylo čisto. Z nabídky snídaně se dalo v pohodě vybrat, ale kafe nic moc.

  • Překvapilo mě, že v hotelu nebylo možné koupit jízdenky.

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícého formuláře a za vyjádření celkové spokojenosti s pobytem v hotelu. Snídaňová káva je vždy "méně" chuťově výrazná..., tím nezpochybňuji vůbec Vaší připomínku, pouze vysvětluji náš přístup k tomuto nápoji, který je objemově násobně větší než běžně podávané kávy např. espresso... Prodej lístků byl ukončen, když DP odmítl uzavřít Smlouvu o komisním prodeji jízdenek.... Umístění prodejního automatu na prodej jiízdenek v hotelu, s ohledem na blízkost stanice "Invalidovna" nebo "Palmovka", nesplńuje podmínky instalace...
S pozdravem
Vlastislav Šos

Lubomír Stanko

jednotlivec, 20.9.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • 18.9. ochota a ústretový prístup zamestnancov na recepcii hotela. Slušné vystupovanie obsluhy počas celého pobytu.

  • 19.9. večer - nie veľmi ochotné zisťovanie info o cest.poriadku na recepcii

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vypnění hodnotícího formuláře, jsem rád, že jste ve svém hodnocení popsal konkrétní připomínky negativního charakteru, ale i kladné hodnocení.... Celkem vyhodnocená známka vyjadřuje ze stupnice 10 "spíše spokojenost".... Každé hodnocení projednáváme s našimi zaměstnanci a konkrétní připomínka o situaci na recepci při hledání spoje je pro nás velmi cenná..... Věřím, že při naším dalším pobytu v Praze opět zvolíte "hotely Olympik"....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Jana

rodina se staršími dětmi, 2.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • spokojenost - poměr cena /kvalita doporučila bych dalším příjemný personál

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, Vaše hodnocení je oceněnéním našich služeb poměrně vysokou známkou ze stupnice 10.... Jsem rád, že jste byla se službami v hotelu spokojena.... Velice je potěšující, že by jste hotel dopuručila osotaním návštěvníků Prahy.... Věřím, že i při další návštěvě Prahy zvolíte náš hotel...
Děkuji a s pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Jiří

jednotlivec, 25.7.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře....
Jsem velice potěšen vysokým ohodnocením čistoty hotelu, úrovní vybavení a službami.... Velmi znepokojující je známka za ohodnocení zaměstnanců hotelu, jednoznačně zkazila celkové hodnocení hotelu a jeho "rating".... Vždy jsou pro mne hodnocení klientů inspirací pro trainingové programy a témata, na která se zaměřujeme...
Děkuji a s pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Vít

dospělý pár, 4.4.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vypnění hodnotícího formuláře, nejnižší známkou jste ohodnotil úroveň služeb, samozřejmě děkuji za signál, že v této oblasti je nutné stále zdokonalovat úrověň poskytovaných služeb.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

dospělý pár, 3.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %
  • KVALITNÍ UBYTOVÁNÍ, SLUŠNÝ PERSONÁL, RISTOTA, DOBRÉ JÍDLO. DOBRÉ SPOJENÍ DO PRAJY. LZE DOPORUČIT. ZK.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře, jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen a že doporučujete hotel ostatním klientům....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel.

Stanislav

dospělý pár, 19.12.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8