+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Tristar Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 402 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 9.11.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vypnění hodnocení z kterého vyplývá, že celkově jste byl se službami hotelu spokojen.
S pozdravem
Vlsatislav Šos
Statutární ředitel

Jozef Mikulšák

rodina se staršími dětmi, 18.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji zavyplnění hodnotícího formuláře, jsem rád, že podle celkové známky, resp. v hodnocení ve struktuře vyjadřujete celkovou spokojenost.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Vladimira

jednotlivec, 10.6.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Čistota v pokoji i v koupelně na vysoké úrovni, dobrá lokalita, metrem 15 min do centra.

  • Pouze 2 české programy, nekvalitní obraz.

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem potěšen, že jste byla v hotelu vcelku spokojena, což jste vyjádřila poměrně vysokým ohodocením služeb hotelu. V nabídce máme 24 programů s "jazykovou a programovou" strukturou odpovídající národnostnímu složení klientů...
děkuji za připomínku ke kvalitě obrazu, necháme prověřit.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

- Novotná

jednotlivec, 24.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Spokojena

  • Hlídané parkoviště by mělo být automaticky vrámci ceny pobytu.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem rád, že jste byla se službami hotelu vcelku spokojena - udělená hodnotící známka tomu nasvědčuje...
Parkoviště je pronajaté, hlídané a pojištěné.... U některých cenových kategorií je součástí ceny pokoje.....
s pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

skupina přátel, 30.9.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, vcelku hodnotíte naše služby pozitivně, vyjma chování personálu....
Děkuji za tuto poznámku, je velmi cená, určitě se zaměříme na tuto oblast při našich tréningových programech...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

dospělý pár, 10.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • v pořádku

Personál
6
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, celkově lze konstatovat, že dojem z pobytu byl dobrý, neboť udělená průměrná známka 8 - je kladné hodnocení... Znepokojující je velmi nízká známka za "personál", což nasvědčuje o nevhodném, resp. nedostatečném chování našeho personálu. Škoda, že nejsou rozepsány další podrobnosti k tomuto bodu, určitě se tím budeme zabývat a naše trainingové programy vice zaměříme na téma "zaměstnanci"...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Genrrální ředitel

Jaroslava

jednotlivec, 18.6.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Pokoj i koupelna čisté, k dispozici trezor - velmi příjemné, snídaně dobrý výběr, blízko na stanici metra Invalidovna - asi 200 m. Mám příjemný dojem z pobytu.

  • Pouze 2 české programy v nabídce TV, slabé světlo v pokoji.

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a udělení vyššího bodového hodnocení....
Zejména mi potěšila vysoká známka za čistotu a úpravu pokoje. Celkem nabízíme
14 TV programů v 6 jazycích, samozřejmě děkuji za připomínku o osvětlení pokoje...
V závěru hodnocení uvádíte, že jste byla s hotelovými službami spokojena, a že si odvážíte dobrý dojem.
Děkuji za kladné hodnocení hotelu a věřím, a budu potěšen, když při další návštěvě Prahy zvolíte hotely Olympik.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Pavla

rodina s malými dětmi, 5.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Hotel působí příjemným dojmem, je na dobrém místě v blízkosti metra.

  • Nepohodlná přistýlka na třílůžkovém pokoji, v nočních hodinách hluk ve vedlejším pokoji

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, ohodnocení známkou "8" považuji za vyjádření celkové spokojenoti s úrovní poskytovaných služeb. Přístýlka je považována za nestandardní, svým rozměrem je určená pro "dětské klienty". Věřím, že při Vaší příští návštěvě hotelu budete plně spokojena s posyktnutými službami, ohodotíte naše služby ještě vyšší známkou a že i chování klientů ve vedlejších pokojích nebude kazit dobrý dojem z Prahy a z našeho hotelu.
S úctou
Vlastislav Šos
Generální ředitel.

S.

rodina s malými dětmi, 22.7.2011

Bratislava

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Ranajky za cely tyzden rovnake. Udrzbari by asi nemali stravovat v monterkach v jedalni o 9,00 ked este su tam hostia.

  • Ranajky za cely tyzden rovnake. Udrzbari by asi nemali stravovat v monterkach v jedalni o 9,00 ked este su tam hostia.

Personál
0
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Anonym

mladý pár, 21.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Mily a vstricny personal

  • Na pokoji byla mirna zima. Postele se rozjizdely.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, kde jste vyjádřila celkovou spokojenost s pobytem v hotelu... Děkuji za obě připomínky v kladné i záporné části hodnocení.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 19.12.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Příjemný personál, výborný snídaňový bufet.

Personál
9
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za ohodnocení našich služeb, kde jste vyjádřil spokojenost s pobytem v hotelu.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

dana motakova

jednotlivec, 7.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
7
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, kde jste nás ohodnotila poměrně vysokou známkou, což vyjadřuje vaši "celkovou" spokojenost v hotelu, což mi velice potěšiko.
S pozdravem
Vlastislav Sos
Stautátní ředitel

martin makal

rodina se staršími dětmi, 20.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
5
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a jsem potšeřen, že jste byl v hotelu vcelku spokojen, což jste vyjádřil vysokým bodovým hodnocením....
Znepokojuje mi velmi nízká známka hodocení služeb, škoda, že nejsou uvedeny nedostatky v tomto segmentu.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Kristýna

mladý pár, 12.1.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za udělení celkové známky za služby hotelu, která vyjadřuje Vaší ocenění našich služeb jako průměrné, snad lehce nadprůměrné.
Budu rád, když při další návštěvě Prahy využijete služeb hotelů Olympik. Budu rád, když ke svému hodnocení připojíte i jednoduchý komentář s popsáním nedostatků, resp. připomínek, kterých využíváme pro analýzy a pro úpravy a zdokonalení našich tréningových programů ....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Jiří

dospělý pár, 8.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího dotazníku.... Jsem rád, že jste byl vcelku spokojen a budu potěšen, pokud při příští návštěvě opět zvolíte "hotely Olympik"...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Martina

jednotlivec, 6.5.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Vážená paní,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za poměrně vysoké ohodnocení našich služeb. Budu velice potěšen, když příště opět využijete služeb našich hotelů...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 19.8.2021

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Včera paní u snídaně oznámila nám že máme jít do druhé snídaně tady to bylo pouze pro studenty.

  • Ba naopak dnes to jine kolegyni bylo jedno ze snidame se studenty.

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a upozornění na nevhodný přístup obsluhujícího personálu... S příslušnými proacovníky bude projednáno..
Vlastislav Šos ředitel hotelu

Anonym

dospělý pár, 8.9.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, ve kterém jste vyjádřila celkově spokojensot s pobytem v hotelu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

rodina se staršími dětmi, 21.4.2019

Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • rychlá reakce na opravu sprchy,pohodlné postele,přistýlka ale příšerně tvrdá a nepohodlná pro dítě.Jinak OK

  • přistýlka na pokoji velmi tvrdá a nepohodlná pro dítě, hluk na chodbě, kde lítali děti(malí sportovci asi z Německa a večer bouchaly na všechny dveře v patře-chyběl nějaký dozor.Menší výběr kanálů v televizi.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, je pro nás důležité znát zpětně názory našich klient, děkujii za vylměmí poznámek.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Miroslav

jednotlivec, 29.3.2019

Brno Česká republika

  • Celkové hodnocení
84 %
  • Čistota, velmi slušná nabídka jídel na snídani.

  • Nemožnost ovládat teplotu (klimatizaci) v pokoji. Displej ovladače ukazoval stále jen 21,3°C, což je třeba na práci na počítači málo.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a i za připomínku k ovládači topení..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel