+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Tristar Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 402 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Věra

rodina s malými dětmi, 6.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Ubytování v prostorném pokoji. Klid. Snídaně.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jse byla se službami v hotelu spokojena...
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Iveta

rodina se staršími dětmi, 5.8.2017

Slovensko

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Čistota, ochotny personal, moznost uschovat batozinu aj po odhlaseni izby

  • Stara takmer nefunkcna bateria v sprche, nastavit vodu bolo umenie.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste konkrétně uvedla nedostatek v koupelně, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba...
Budu se těšit na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Uwe Meyer

jednotlivec, 10.6.2017

Grossbotwar Německo

  • Celkové hodnocení
92 %
  • V Hotelu jsem ubytovala mého kamaráda z Německa a byla jsem se osobně podívat na pokoj. Velmi mile mě překvapila perfektní čistota, pokoj byl prostorný a bylo tam vše potřebné, včetně minibaru.

  • Na pokoji nešly zatahnout zavěsy úplně k sobě, což mělo za následek, že kamaráda pokaždé v 6 h ráno probudilo ranní slunce. A v provozu byl jen jeden ze dvou výtahů,celou dobu pobytu. Můj známý se nad tím pozastavil, také vzhledem k tomu, že hotel byl plně obsazený a jeden výtah absolutně nestačil.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vplnění hodnoceni, potěšilo mi hodnocení pokoje, jeho výbava, čistota, resp., že plně uspokojil potřeby klienta. Bohužel v době pobytu klienta byl v provozu pouze 1 výtah, u druhý byl z důvodu poruchy mimo provoz, potřebná velmi specifická součástka byla vyráběna na zakázku a dopravována z centrály ve Finsku, proto byl výtah 4 dny mimo provoz. Za nepříjemnosti způsobené výpadkem výtahu se omlouvám a těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Richard Nohejl

dospělý pár, 22.5.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen. Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Arnošt

dospělý pár, 5.3.2017

Brno Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Menší výběr českých tv programů.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těším se případnou další návštěvu.
Vůastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 3.11.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velice rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Marie

dospělý pár, 13.10.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Líbilo se nám moderní vybavení, čistota a cena odpovídala úrovni.

  • Recepční řval sprostě na polské hosty, pravda byly trochu přiopilí, ale podle mne se to dalo říci slušněji.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potešen, že jste byli se službami hotelu spokojeni...
Jsem rád i za negativní připomínku k chování recepčního, určitě budeme řešit jeho neomluvitelné chování.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Anonym

jednotlivec, 12.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem velice potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

ivo Kupsa

skupina přátel, 15.11.2015

boskovice Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Perfektní služby co se týkalo úklidu, výborné snídaně, recepce na vysoké úrovni, prostě služby na vysoké úrovni.

  • Nemám co bych mohl vytknout.

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a i poznámky na úrověň poskytovaných služeb... Jsem velice potěšen. že jste byl velmi spokejen a budu rád, pokud i nadále budete využívat služeb hotelu.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ľubomír Stanko

jednotlivec, 14.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • V tejto cenovej hladine sú služby, hygiena a čistota nadštardartné.

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího dotazníku a současně jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu pokojen, což jste velice positivně vyjádřil i v příslušném komentáři.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

LIUDMYLA SHEVCHUK

rodina s malými dětmi, 27.10.2014

Русский

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Гарне співвідношення ціни і якості

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vylnění hodnocení a jsem velice potěšen, že dle komentáře a vysokého bodového hodocení jste byla v hotelu spokojena.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jana

dospělý pár, 18.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • ...

  • Jediné mínus bylo to, že nám nešel otevřít trezor. Jinak vše v pořádku.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a jsem potěšen, že jste byly se službami hotelu až na nepříjemnost s trezorem, za což se omlouvám, spokojeni...
Věřím, že při další návštěvě Prahy opet zvolíte hotely skupiny Olympik.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generákní ředitel

Anonym

rodina s malými dětmi, 8.9.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za vyjádření své spokojenosti s našimi službami vyskou známkou....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Zdeňka

jednotlivec, 22.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Byla jsem spokojena, doporučím Váš hotel známým.

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplněné hodnocení, potěšila mi vysoká známka, což vyjadřuje Vaší spokojenost se službami hotelu... Velmi potěšujíci je poznámka o doporučování hotelu... Při svých tréningových programech klademe veliký důraz na komunikaci s klienty a zejména na dodržování hlavní zásady - tedy spokojenost klienta a dodržování maximální možné úrovně služeb. Omlouvám se za pokojvý servis, ale zárověň jsem rád, že po zásahu recepce jste již nebyla nikým rušena a nakonec jste byla spokojena.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Lenka

mladý pár, 29.2.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za návštěvu v hotelu a za zhodnocení úrovně poskytnutých služe. Jsem potěšen, že jste byla s pobytem v hotelu spokojena a těším se na Vaší další návštěvu.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 28.1.2012

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za velmi vysoké ohodnocení hotelu....
Vše mimo služeb bylo ohodnoceno nejvyšší známkou, škoda, že hodnocení služeb nejsou rozepsány nedostatky, abychom se mohli zaměřit na jejich odstranění....
Děkuji ....
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Alena

dospělý pár, 10.12.2011

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • v centru, přesto klidné místo

  • slabá snídaně, není možné připojení na internet na pokoji

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami hotelu spokojena, že jste naše služby ohodnotila vysokým bodovým hodnocení. Budu velice rád, pokud i nadále budete využívat služeb Hotelu Olympik.
Přeji vše nejlepší, hodně zdraví a úspěšný rok 2012.
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 5.8.2016

Polski

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojena....
Budu velice rád, pokud příště opět zvolíte jedn z hotelů naší skupiny "Olympik Hotels"...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 28.3.2016

Русский

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 13.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Vše v pořádku, absolutní spokojenost.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, dle výše bodů jste byl spokojen, což mi velice těší.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel