+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Tristar Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 402 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Igor Špaček

rodina se staršími dětmi, 16.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za ohodnocení našich služeb vysokou známkou... Budu velice potěšen, pokud při další návštěvě opět zvolíte Hotel Olmypik Tristar***...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jana

jednotlivec, 16.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Klidné prostředí, blízko na MHD, výborné snídaně( velký výběr i pro vegetariány).

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za ohodnocení našich služeb vysokou známkou... Jsem opravdu rád, že jste byla v hotelu spokojena, snídaně a čistotu jste ohodnotila nejvyšší známkou...
Budu velice potěšen, pokud při další návštěvě opět zvolíte Hotel Olmypik Tristar***...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ľubomír Stanko

jednotlivec, 11.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Slušné vystupovanie, ústretový prístup personálu. Potvrdili sa moje dobré skúsenosti z minulých návštev.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vypnění hodnotícího formuláře, jsem potěšen vysokou známkou, kterou jste ohodnotil naše služby. Podstatné ovšem je, že jste byl spokojen a to jak uvádíte opakovaně spokojen... Věřím, že příště opět zvolíte hotely "Olympik"....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ludmila

rodina s malými dětmi, 8.9.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • na snídani jsem postrádala nějakou zeleninu či ovoce

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem potěšen, že jste byla se službami hotelu spokojena, což jste vyjádřila vysokým bodovým hodnocením.... Věřím, že při příští návštěvě prahy opět využijete našich služeb...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Jan

dospělý pár, 16.5.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře a ohodnocení hotelu služeb hotelu vysokou známkou.... Jsem velice potěšen, že jste byl v hotelu spokojen a věřím, že při další návštěvě Prahy zvolíte jeden z našich hotelů...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 5.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

rodina se staršími dětmi, 6.5.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
93 %

(bez textového hodnocení)

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Tomas

11.10.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 24.9.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Personál u snídaně by mohl být milejší.

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Petr

dospělý pár, 4.3.2023

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 15.1.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • pokoje jídlo

Personál
6
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 15.6.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Velký hluk zvenku,klimatizace v těch vedrech nefunguje,

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vplnění hodnocení, hotel Tristar není vybaven klimatizací v pokojích.
Vlastislav Šos
Statutární žeditel

Jozef

jednotlivec, 5.11.2018

Bratislava Slovensko

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodotícího formuláře..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

mladý pár, 20.10.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr Ohera

jednotlivec, 29.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Příliš tenké stěny, zejména když jsou hluční sousedé (rusky mluvící)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byli se službami v hotelu spokojeni...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Lenka

skupina přátel, 21.4.2018

Zlín Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • V hotelu jsme byli ubytovaní už několikrát, vracíme se zde proto, že se nám tu vše líbí a jsme spokojeni...je to poměrně blízko centra, je to tu příjemné, čisté....dosud vše v pořádku

  • Bohužel jsme letos museli ubrat nějakou tu hvězdičku na komfortu, poněvadž jsme se vůbec nevyspali...byla to tentokrát jen jedna noc, tak jsme to nechtěli řešit nějakýma stížnostma...bydleli jsme na pokoji 102 a 103, naproti v pokojích se celou noc nespalo....byli tam ubytovaní nějací mladí kluci a holky-asi to byla nějaká škola, protože jich byl plný hotel, byli cizí národnosti. Ti celou noc běhali, bouchali , měli nahlas hudbu, a dveře stále otevřené na chodbu...troubili na nějaké píšťalky....v neděli ráno v 1.30hod jsem otevřela dveře a ukázal jim na hodinky, že by se mohli ztišit...měli z toho ohromnou radost, mávali mi a smáli se...v 5.30hod jsem znovu otevřela dveře a ukázali jim, ať si zavřou svoje dveře.... na recepci se mi jít nechtělo....to byla jediná věc, která nám pobyt znepříjemnila....ale jinak děkujeme za všechno...

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste popsala i nepříjemné zážitky ze svého pobytu, je to po nás vždy veli cenná zpětná vazba..
V případě ubytování "problémových klientů" budeme posilovat "security službu"...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 3.4.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Snidane ..hodne jste se zlepsili ovsem.kvalita kavy znacne pokulhava porad...za 200 si predstavuju i kvalitni kavu do normalniho salku a ne cajoveho ctvtlitru. Ovzvlast kdyz mate.i zrnkovou kavu v automatu tak max. Na 4 g cili slaby caj ...o instantni nemluvim to je tepla voda na nadobi....

  • Pripocitavat poplatek mestu k uctu ve 4* hotelu? Za chvilku budeme platit i vyhled z okna na Prahu ne??

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste v poznámkách uvedla kladné i záporné připomínky, které jste vnímala při pobytu...
Je to pro nás vždy velmi cenné obdržet "zpětnou vazbu " od klientů...
Městské poplatky jsou vybírány zvlášť od klientů, protože nejsou zahrnuty v ceně pokoje, hotel je "Magistrátem..." pověřen jeho výberem a odvodem na "magistrátní účet"...
Výše poplatku a jeho "daňový režim" je stanoven ministerskou vyhláškou.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Pavel

jednotlivec, 22.12.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %
  • NEMÁM CO DADAT.

  • NEMÁM CO DODAT.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 20.10.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Leoš Klimš

rodina se staršími dětmi, 20.8.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkujiza vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen...
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel