+420 222 539 539
Mo - Fr: 8 – 22 Uhr, Sa - So: 9 – 22 Uhr

Hotel Olympik Tristar Bewertungen

Hotelbewertung

86%
Sehr gut

by 237 reviews

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    90%
  • Ausstattung

    83%
  • Komfort

    83%
  • Preis-leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen Geschrieben von:
  • andere Gruppe
Bewertungen zeigen:
Sortieren nach:
Show:

Iveta

Einzelreisende, 9.9.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu vcelku spokojena..
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Leoš Klimš

Familie mit Kindern, 20.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkujiza vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen...
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 6.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, z kterého vyplývá, že jste byl vcelku se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Věra

Familie mit kleinen Kindern, 6.8.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Ubytování v prostorném pokoji. Klid. Snídaně.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jse byla se službami v hotelu spokojena...
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 5.8.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Ráno z "nějakého" důvodu přestala fungovat klimatizace (předchozí den i noc fungovala).

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění formuláře a těší mi, že jste byl se službami hotelu spokojen, poznámku o klimatizaci prověřím, děkuji za ní.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Iveta

Familie mit Kindern, 5.8.2017

Slovensko

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Čistota, ochotny personal, moznost uschovat batozinu aj po odhlaseni izby

  • Stara takmer nefunkcna bateria v sprche, nastavit vodu bolo umenie.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste konkrétně uvedla nedostatek v koupelně, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba...
Budu se těšit na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jindřich Dehner

Familie mit Kindern, 16.7.2017

Neplachovice Česká republika

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen, těšíme se na další návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Peter Banič

Älteres Paar, 29.6.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • prostredie

  • technicky stav. lampy u postele nesvitili wc sedaci deska neupevnena. televize špatný ovladač.

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste popsal zjištěné nedostatky, vždy se velmi ceníme zpětné vazby od klienta.
Budu rád, pokud opět využijete našich služeb.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Älteres Paar, 28.6.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • čistota, klid,

  • bar po půlnoci zavřený, při zamýšlené koupi nápoje na recepci obsluha nemá na vrácení, takže nic, mizerný příjem televizoru na pokoji.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste ocenil čistotu na pokoji, což je velmi důležitý faktor, oceňují i popsání negtivních poznatků, je to pro nás velmi důležitá zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 18.6.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • check-in

  • ranajky - kvalita,

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnocení a i o stručný komentář k některým bodům...
Je to pro nás vždy důležitá zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 18.6.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vplnění hodnocení, jsem rád, že jste velmi vysokou známkou ocenil čistotu a i služby hotelu a tedy i celkovou spokojenost se službami hotelu.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Uwe Meyer

Einzelreisende, 10.6.2017

Grossbotwar Německo

  • Gesamtbewertung
92 %
  • V Hotelu jsem ubytovala mého kamaráda z Německa a byla jsem se osobně podívat na pokoj. Velmi mile mě překvapila perfektní čistota, pokoj byl prostorný a bylo tam vše potřebné, včetně minibaru.

  • Na pokoji nešly zatahnout zavěsy úplně k sobě, což mělo za následek, že kamaráda pokaždé v 6 h ráno probudilo ranní slunce. A v provozu byl jen jeden ze dvou výtahů,celou dobu pobytu. Můj známý se nad tím pozastavil, také vzhledem k tomu, že hotel byl plně obsazený a jeden výtah absolutně nestačil.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vplnění hodnoceni, potěšilo mi hodnocení pokoje, jeho výbava, čistota, resp., že plně uspokojil potřeby klienta. Bohužel v době pobytu klienta byl v provozu pouze 1 výtah, u druhý byl z důvodu poruchy mimo provoz, potřebná velmi specifická součástka byla vyráběna na zakázku a dopravována z centrály ve Finsku, proto byl výtah 4 dny mimo provoz. Za nepříjemnosti způsobené výpadkem výtahu se omlouvám a těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Robert

Einzelreisende, 1.6.2017

PŘEROV Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • snídaně ..katastrofa

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že u známek "6" jste neuvedl důvod nižší hodnoty známky, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Marián

Älteres Paar, 28.5.2017

Piešťany Slovensko

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Text Stern)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla v hotelu vcelku spokojena.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Richard Nohejl

Älteres Paar, 22.5.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Text Stern)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen. Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Karel

Älteres Paar, 21.5.2017

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Stále nejezdí jeden výtah!!!

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
děkuji za vyplnění hodnocení, nefunkčnost výtahu nás velice mrzí, ale bohužel je nutné vyrobit atypický díl, dodací lhůta 6 týdnů...
Omlouvám se za nepříjemnosti způsobené tímto nedostatkem..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 19.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Hluk v noci, jeden funkcni vytah pro 300 pokoju, internet na pokoji se doplaci, snidane podprumerna

Personál
6
Služby
2
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
4
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, omlouvám se za nepříjemnosti spojené s jedním "nefunkčním výtahem"....
Mrzí mi, že jste byl celkově se službama v hotelu nespokojen....
Věřím, že při další návštěvě budou Vámi popisované naedostatky odstraněny /výtah a hlučnost/... a tím i pocit z pobytu v hotelu bude lepší...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 14.5.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Oba výtahy mimo provoz????

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, bohužel 1.35.2017 ve večerních hodinách dpšlo k výpadku řídícího segmentu obou výtahů, byl volán "hot line service", který po cca 3 hodinách výpadek odstranil...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonymus

Einzelreisende, 9.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem velice spokojena - hotel Artemis, kvalitní ubytování

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za zprávu a jsem velmi potěšen, že jste byla se službami hotelu spokojena...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Arnošt

Älteres Paar, 5.3.2017

Brno Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Menší výběr českých tv programů.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těším se případnou další návštěvu.
Vůastislav Šos
Statutární ředitel
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.