+48 222 030 341
Pn. - Pt.: 8 - 22 h , Sob. - Niedz.: 9 - 22 h

Hotel Olympik Tristar Recenzje

Ocena hotelu

86%
Bardzo dobrze

by 263 reviews

  • Personel

    88%
  • Czystość

    90%
  • Wyposażenie

    83%
  • Komfort

    83%
  • Cena

    85%
Wyświetl recenzje napisane przez:
  • inna grupa
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Magdalena

dorośli, 6.5.2018

Česká republika

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonim

rodzina ze starszym dzieckiem, 6.5.2018

Česká republika

  • Cena ogólna
93 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ladislav

para, 30.4.2018

Česká republika

  • Cena ogólna
84 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr Ohera

podróżujący w pojedynkę, 29.4.2018

Česká republika

  • Cena ogólna
92 %
  • Příliš tenké stěny, zejména když jsou hluční sousedé (rusky mluvící)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byli se službami v hotelu spokojeni...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 25.4.2018

Čeština

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, škoda, že jste neuvedl nedostatky, které vedly ke snížení hodnotícího bodu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Romana

para, 22.4.2018

Česká republika

  • Cena ogólna
72 %
  • V blizkosti metra

  • Snídaně - studené jidlo a personál

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád i za popis nedostatků, je to pro mne vždy cenná zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Zdenka Bančáková

grupa przyjaciół, 21.4.2018

Kuželov Česká republika

  • Cena ogólna
100 %
  • V hotelu jsme se ubytovávali v době, kdy na recepci byl dost velký provoz. Recepční byla milá a příjemná a ochotná. Ubytování, vybavení pokojů a čistota na jedničku s hvězdičkou. Až pojedeme zase do Prahy, ubytujeme se opět v hotelu Olympik Tristar. Hotel se nachází kousek od stanice metra,takže jsme v našem náročném programu byli vždy včas tam, kde jsme měli být..

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velice potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena a budu se těšit na další návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Lenka

grupa przyjaciół, 21.4.2018

Zlín Česká republika

  • Cena ogólna
92 %
  • V hotelu jsme byli ubytovaní už několikrát, vracíme se zde proto, že se nám tu vše líbí a jsme spokojeni...je to poměrně blízko centra, je to tu příjemné, čisté....dosud vše v pořádku

  • Bohužel jsme letos museli ubrat nějakou tu hvězdičku na komfortu, poněvadž jsme se vůbec nevyspali...byla to tentokrát jen jedna noc, tak jsme to nechtěli řešit nějakýma stížnostma...bydleli jsme na pokoji 102 a 103, naproti v pokojích se celou noc nespalo....byli tam ubytovaní nějací mladí kluci a holky-asi to byla nějaká škola, protože jich byl plný hotel, byli cizí národnosti. Ti celou noc běhali, bouchali , měli nahlas hudbu, a dveře stále otevřené na chodbu...troubili na nějaké píšťalky....v neděli ráno v 1.30hod jsem otevřela dveře a ukázal jim na hodinky, že by se mohli ztišit...měli z toho ohromnou radost, mávali mi a smáli se...v 5.30hod jsem znovu otevřela dveře a ukázali jim, ať si zavřou svoje dveře.... na recepci se mi jít nechtělo....to byla jediná věc, která nám pobyt znepříjemnila....ale jinak děkujeme za všechno...

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste popsala i nepříjemné zážitky ze svého pobytu, je to po nás vždy veli cenná zpětná vazba..
V případě ubytování "problémových klientů" budeme posilovat "security službu"...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 17.4.2018

Čeština

  • Cena ogólna
76 %
  • nespokojen s možností večeřet v hotelu - velmi špatná nabídka

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, vč. poznámky o nedostatečné nabídce večerního provozu, který je zabezpečován bufetovou formou. Standardní nabídka večeří dle menu, je zajištěna v Hotelu Olympik v restauraci "Bohema"- přes parkoviště cca 50 m..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 8.4.2018

Čeština

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 3.4.2018

Čeština

  • Cena ogólna
92 %
  • Snidane ..hodne jste se zlepsili ovsem.kvalita kavy znacne pokulhava porad...za 200 si predstavuju i kvalitni kavu do normalniho salku a ne cajoveho ctvtlitru. Ovzvlast kdyz mate.i zrnkovou kavu v automatu tak max. Na 4 g cili slaby caj ...o instantni nemluvim to je tepla voda na nadobi....

  • Pripocitavat poplatek mestu k uctu ve 4* hotelu? Za chvilku budeme platit i vyhled z okna na Prahu ne??

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste v poznámkách uvedla kladné i záporné připomínky, které jste vnímala při pobytu...
Je to pro nás vždy velmi cenné obdržet "zpětnou vazbu " od klientů...
Městské poplatky jsou vybírány zvlášť od klientů, protože nejsou zahrnuty v ceně pokoje, hotel je "Magistrátem..." pověřen jeho výberem a odvodem na "magistrátní účet"...
Výše poplatku a jeho "daňový režim" je stanoven ministerskou vyhláškou.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Bohumila

rodzina ze starszym dzieckiem, 24.2.2018

Hať Česká republika

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 8.2.2018

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Příjemná obsluha na recepci, dobrá a pestrá snídaně formou švédských stolů, celková spokojenost se všemi službami

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 4.2.2018

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vplnění hodnocení a jsem rád, že služby hotelu Vás plně uspokojily, že byly na odpovídající úrovni. Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Pavel

podróżujący w pojedynkę, 22.12.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
92 %
  • NEMÁM CO DADAT.

  • NEMÁM CO DODAT.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Martin

podróżujący w pojedynkę, 21.12.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
96 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 17.12.2017

Čeština

  • Cena ogólna
52 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
4
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyl se službami v hotelu spokojen, škoda, že jste důvody své nespokojenosti nerozepsal do poznámek k jednotlivým bodům hodnocení. Je to pro nás vždy velmi potřebný zdroj informací.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Václav

grupa przyjaciół, 10.12.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
84 %
  • Umístění hotelu, vybavení pokojů.

  • Na našem pokoji zlobilo ovládání topení, ale to je jistě závada pouze dočasná.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád za uvedené pochvalné i negativní připomínky, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 3.12.2017

Čeština

  • Cena ogólna
84 %
  • možnost dřívějšího ubytování, čistý luxusní pokoj, snídaně s velký výběrem jídel

  • Pán na recepci by mohl být příjemnější

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Karel

grupa przyjaciół, 29.11.2017

Česká republika

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkujiza vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.