+420 222 539 539
Пн - Пт: от 8 до 22 часов, сб - вс:. 9 утра - 22 вечера

Hotel Olympik Tristar Отзывы

рейтинг отеля

86%
Очень хороший

by 263 reviews

  • Персонал

    88%
  • Чистота

    90%
  • Оборудование

    83%
  • Комфорт

    83%
  • Соотношение цена / качество

    85%
Show reviews written by:
  • Другая группа
Show reviews in:
Сортировать по:
Show:

Magdalena

Молодая пара, 6.5.2018

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Семья со взрослыми детьми, 6.5.2018

Česká republika

  • Overall rating
93 %

(without text rating)

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ladislav

Пожилые пары, 30.4.2018

Česká republika

  • Overall rating
84 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr Ohera

одинокий путешественник, 29.4.2018

Česká republika

  • Overall rating
92 %
  • Příliš tenké stěny, zejména když jsou hluční sousedé (rusky mluvící)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byli se službami v hotelu spokojeni...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 25.4.2018

Čeština

  • Overall rating
76 %

(without text rating)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, škoda, že jste neuvedl nedostatky, které vedly ke snížení hodnotícího bodu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Romana

Пожилые пары, 22.4.2018

Česká republika

  • Overall rating
72 %
  • V blizkosti metra

  • Snídaně - studené jidlo a personál

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád i za popis nedostatků, je to pro mne vždy cenná zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Zdenka Bančáková

Группы друзей, 21.4.2018

Kuželov Česká republika

  • Overall rating
100 %
  • V hotelu jsme se ubytovávali v době, kdy na recepci byl dost velký provoz. Recepční byla milá a příjemná a ochotná. Ubytování, vybavení pokojů a čistota na jedničku s hvězdičkou. Až pojedeme zase do Prahy, ubytujeme se opět v hotelu Olympik Tristar. Hotel se nachází kousek od stanice metra,takže jsme v našem náročném programu byli vždy včas tam, kde jsme měli být..

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velice potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena a budu se těšit na další návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Lenka

Группы друзей, 21.4.2018

Zlín Česká republika

  • Overall rating
92 %
  • V hotelu jsme byli ubytovaní už několikrát, vracíme se zde proto, že se nám tu vše líbí a jsme spokojeni...je to poměrně blízko centra, je to tu příjemné, čisté....dosud vše v pořádku

  • Bohužel jsme letos museli ubrat nějakou tu hvězdičku na komfortu, poněvadž jsme se vůbec nevyspali...byla to tentokrát jen jedna noc, tak jsme to nechtěli řešit nějakýma stížnostma...bydleli jsme na pokoji 102 a 103, naproti v pokojích se celou noc nespalo....byli tam ubytovaní nějací mladí kluci a holky-asi to byla nějaká škola, protože jich byl plný hotel, byli cizí národnosti. Ti celou noc běhali, bouchali , měli nahlas hudbu, a dveře stále otevřené na chodbu...troubili na nějaké píšťalky....v neděli ráno v 1.30hod jsem otevřela dveře a ukázal jim na hodinky, že by se mohli ztišit...měli z toho ohromnou radost, mávali mi a smáli se...v 5.30hod jsem znovu otevřela dveře a ukázali jim, ať si zavřou svoje dveře.... na recepci se mi jít nechtělo....to byla jediná věc, která nám pobyt znepříjemnila....ale jinak děkujeme za všechno...

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
6
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste popsala i nepříjemné zážitky ze svého pobytu, je to po nás vždy veli cenná zpětná vazba..
V případě ubytování "problémových klientů" budeme posilovat "security službu"...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 17.4.2018

Čeština

  • Overall rating
76 %
  • nespokojen s možností večeřet v hotelu - velmi špatná nabídka

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, vč. poznámky o nedostatečné nabídce večerního provozu, který je zabezpečován bufetovou formou. Standardní nabídka večeří dle menu, je zajištěna v Hotelu Olympik v restauraci "Bohema"- přes parkoviště cca 50 m..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 8.4.2018

Čeština

  • Overall rating
96 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 3.4.2018

Čeština

  • Overall rating
92 %
  • Snidane ..hodne jste se zlepsili ovsem.kvalita kavy znacne pokulhava porad...za 200 si predstavuju i kvalitni kavu do normalniho salku a ne cajoveho ctvtlitru. Ovzvlast kdyz mate.i zrnkovou kavu v automatu tak max. Na 4 g cili slaby caj ...o instantni nemluvim to je tepla voda na nadobi....

  • Pripocitavat poplatek mestu k uctu ve 4* hotelu? Za chvilku budeme platit i vyhled z okna na Prahu ne??

Personál
8
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste v poznámkách uvedla kladné i záporné připomínky, které jste vnímala při pobytu...
Je to pro nás vždy velmi cenné obdržet "zpětnou vazbu " od klientů...
Městské poplatky jsou vybírány zvlášť od klientů, protože nejsou zahrnuty v ceně pokoje, hotel je "Magistrátem..." pověřen jeho výberem a odvodem na "magistrátní účet"...
Výše poplatku a jeho "daňový režim" je stanoven ministerskou vyhláškou.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Bohumila

Семья со взрослыми детьми, 24.2.2018

Hať Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 8.2.2018

Čeština

  • Overall rating
100 %
  • Příjemná obsluha na recepci, dobrá a pestrá snídaně formou švédských stolů, celková spokojenost se všemi službami

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 4.2.2018

Čeština

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vplnění hodnocení a jsem rád, že služby hotelu Vás plně uspokojily, že byly na odpovídající úrovni. Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Pavel

одинокий путешественник, 22.12.2017

Česká republika

  • Overall rating
92 %
  • NEMÁM CO DADAT.

  • NEMÁM CO DODAT.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Martin

одинокий путешественник, 21.12.2017

Česká republika

  • Overall rating
96 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 17.12.2017

Čeština

  • Overall rating
52 %

(without text rating)

Personál
4
Služby
6
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyl se službami v hotelu spokojen, škoda, že jste důvody své nespokojenosti nerozepsal do poznámek k jednotlivým bodům hodnocení. Je to pro nás vždy velmi potřebný zdroj informací.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Václav

Группы друзей, 10.12.2017

Česká republika

  • Overall rating
84 %
  • Umístění hotelu, vybavení pokojů.

  • Na našem pokoji zlobilo ovládání topení, ale to je jistě závada pouze dočasná.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád za uvedené pochvalné i negativní připomínky, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 3.12.2017

Čeština

  • Overall rating
84 %
  • možnost dřívějšího ubytování, čistý luxusní pokoj, snídaně s velký výběrem jídel

  • Pán na recepci by mohl být příjemnější

Personál
6
Služby
8
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkuji za vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Karel

Группы друзей, 29.11.2017

Česká republika

  • Overall rating
100 %

(without text rating)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10
Hotel Olympik Tristar replied to this review.
Děkujiza vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
WEB USES COOKIES

We use cookies to provide You the best services we can. By using this web You agree.