+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Hotel Olympik Tristar Отзывы

рейтинг отеля

86%
Очень хороший

402 отзыв

How do we collect reviews?

  • Персонал

    88%
  • Чистота

    90%
  • Оборудование

    85%
  • Комфорт

    83%
  • Соотношение цена / качество

    85%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Anonym

Семья со взрослыми детьми, 6.5.2018

Česká republika

  • Общий рейтинг
93 %

(without text rating)

Персонал
0
Services
0
Чистота
8
Комфорт
10
Value/money
10
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Radek

Семья с маленькими детьми, 6.5.2018

Česká republika

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Ladislav

Пожилые пары, 30.4.2018

Česká republika

  • Общий рейтинг
84 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byl se službami v hotelu spokojen..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Petr Ohera

одинокий путешественник, 29.4.2018

Česká republika

  • Общий рейтинг
92 %
  • Příliš tenké stěny, zejména když jsou hluční sousedé (rusky mluvící)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste byli se službami v hotelu spokojeni...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 25.4.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
76 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
6
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, škoda, že jste neuvedl nedostatky, které vedly ke snížení hodnotícího bodu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Romana

Пожилые пары, 22.4.2018

Česká republika

  • Общий рейтинг
72 %
  • V blizkosti metra

  • Snídaně - studené jidlo a personál

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád i za popis nedostatků, je to pro mne vždy cenná zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Zdenka Bančáková

Группы друзей, 21.4.2018

Kuželov Česká republika

  • Общий рейтинг
100 %
  • V hotelu jsme se ubytovávali v době, kdy na recepci byl dost velký provoz. Recepční byla milá a příjemná a ochotná. Ubytování, vybavení pokojů a čistota na jedničku s hvězdičkou. Až pojedeme zase do Prahy, ubytujeme se opět v hotelu Olympik Tristar. Hotel se nachází kousek od stanice metra,takže jsme v našem náročném programu byli vždy včas tam, kde jsme měli být..

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem velice potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena a budu se těšit na další návštěvu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Lenka

Группы друзей, 21.4.2018

Zlín Česká republika

  • Общий рейтинг
92 %
  • V hotelu jsme byli ubytovaní už několikrát, vracíme se zde proto, že se nám tu vše líbí a jsme spokojeni...je to poměrně blízko centra, je to tu příjemné, čisté....dosud vše v pořádku

  • Bohužel jsme letos museli ubrat nějakou tu hvězdičku na komfortu, poněvadž jsme se vůbec nevyspali...byla to tentokrát jen jedna noc, tak jsme to nechtěli řešit nějakýma stížnostma...bydleli jsme na pokoji 102 a 103, naproti v pokojích se celou noc nespalo....byli tam ubytovaní nějací mladí kluci a holky-asi to byla nějaká škola, protože jich byl plný hotel, byli cizí národnosti. Ti celou noc běhali, bouchali , měli nahlas hudbu, a dveře stále otevřené na chodbu...troubili na nějaké píšťalky....v neděli ráno v 1.30hod jsem otevřela dveře a ukázal jim na hodinky, že by se mohli ztišit...měli z toho ohromnou radost, mávali mi a smáli se...v 5.30hod jsem znovu otevřela dveře a ukázali jim, ať si zavřou svoje dveře.... na recepci se mi jít nechtělo....to byla jediná věc, která nám pobyt znepříjemnila....ale jinak děkujeme za všechno...

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
6
Value/money
10
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste popsala i nepříjemné zážitky ze svého pobytu, je to po nás vždy veli cenná zpětná vazba..
V případě ubytování "problémových klientů" budeme posilovat "security službu"...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 17.4.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
76 %
  • nespokojen s možností večeřet v hotelu - velmi špatná nabídka

Персонал
8
Services
6
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
8
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení, vč. poznámky o nedostatečné nabídce večerního provozu, který je zabezpečován bufetovou formou. Standardní nabídka večeří dle menu, je zajištěna v Hotelu Olympik v restauraci "Bohema"- přes parkoviště cca 50 m..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 8.4.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
96 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 3.4.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
92 %
  • Snidane ..hodne jste se zlepsili ovsem.kvalita kavy znacne pokulhava porad...za 200 si predstavuju i kvalitni kavu do normalniho salku a ne cajoveho ctvtlitru. Ovzvlast kdyz mate.i zrnkovou kavu v automatu tak max. Na 4 g cili slaby caj ...o instantni nemluvim to je tepla voda na nadobi....

  • Pripocitavat poplatek mestu k uctu ve 4* hotelu? Za chvilku budeme platit i vyhled z okna na Prahu ne??

Персонал
8
Services
10
Чистота
8
Комфорт
10
Value/money
10
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste v poznámkách uvedla kladné i záporné připomínky, které jste vnímala při pobytu...
Je to pro nás vždy velmi cenné obdržet "zpětnou vazbu " od klientů...
Městské poplatky jsou vybírány zvlášť od klientů, protože nejsou zahrnuty v ceně pokoje, hotel je "Magistrátem..." pověřen jeho výberem a odvodem na "magistrátní účet"...
Výše poplatku a jeho "daňový režim" je stanoven ministerskou vyhláškou.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Bohumila

Семья со взрослыми детьми, 24.2.2018

Hať Česká republika

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
0
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byla se službami v hotelu spokojena.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 8.2.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %
  • Příjemná obsluha na recepci, dobrá a pestrá snídaně formou švédských stolů, celková spokojenost se všemi službami

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 4.2.2018

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vplnění hodnocení a jsem rád, že služby hotelu Vás plně uspokojily, že byly na odpovídající úrovni. Těším se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Pavel

одинокий путешественник, 22.12.2017

Česká republika

  • Общий рейтинг
92 %
  • NEMÁM CO DADAT.

  • NEMÁM CO DODAT.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
8
Value/money
8
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Martin

одинокий путешественник, 21.12.2017

Česká republika

  • Общий рейтинг
96 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem potěšen, že jste byl se službami v hotelu spokojen.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 17.12.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
52 %

(without text rating)

Персонал
4
Services
6
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
6
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyl se službami v hotelu spokojen, škoda, že jste důvody své nespokojenosti nerozepsal do poznámek k jednotlivým bodům hodnocení. Je to pro nás vždy velmi potřebný zdroj informací.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Václav

Группы друзей, 10.12.2017

Česká republika

  • Общий рейтинг
84 %
  • Umístění hotelu, vybavení pokojů.

  • Na našem pokoji zlobilo ovládání topení, ale to je jistě závada pouze dočasná.

Персонал
8
Services
8
Чистота
8
Комфорт
8
Value/money
10
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád za uvedené pochvalné i negativní připomínky, je to pro nás vždy velmi cenná zpětná vazba.
Těšíme se na další návštěvu.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

одинокий путешественник, 3.12.2017

Čeština

  • Общий рейтинг
84 %
  • možnost dřívějšího ubytování, čistý luxusní pokoj, snídaně s velký výběrem jídel

  • Pán na recepci by mohl být příjemnější

Персонал
6
Services
8
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
8
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkuji za vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Karel

Группы друзей, 29.11.2017

Česká republika

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10
Hotel Olympik Tristar ответил на этот отзыв.
Děkujiza vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel