Hotel Olympik Tristar Отзывы
-
Персонал
88% -
Чистота
90% -
Оборудование
85% -
Комфорт
83% -
Соотношение цена / качество
85%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Patrik Kohut
Семья с маленькими детьми, 16.6.2015
Čeština
Oceňuji konkrétní připomínku k chování recepční, neboť mi taková konkrétní informace pomůže k dalšímu jednání s příslušným pracovníkem a ke sjednání nápravy.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Petr Sedláček
одинокий путешественник, 30.4.2014
Čeština
(without text rating)
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Petr
Группы друзей, 5.5.2013
Čeština
(without text rating)
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Anonym
одинокий путешественник, 4.12.2022
Čeština
Dana
Семья со взрослыми детьми, 11.8.2022
Česká republika
Anonym
Пожилые пары, 25.7.2018
Česká republika
(without text rating)
všechna hodnocení projednáváme na poradách a negativní, pokud jsou uvedeny důvody, řešíme s našimi zaměstnanci, resp. zařazujeme i do treningových programů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Júlia Padychová
Пожилые пары, 1.7.2014
Čeština
(without text rating)
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Ivan
Семья с маленькими детьми, 5.5.2013
Čeština
je mi velice líto, že jste naše služby ohodnotil poměrně nízkou známkou, své hodnocení jste zdůvodnil v komentáři.... Děkuji Vám za to, utčitě se tím budeme zabývat, skladbu bufetu přizpůsobujeme národnostní struktuře klientů....
Absence čerstvé zeleniny je rozhodně chybná, běžně zelenina v nabídce je - čerstvé okurky a rajčata...., patrně v době Vaší konzumace nebyla bufetová nabídka včas doplněna....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Zbyněk Obal
Пожилые пары, 6.9.2012
Čeština
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a ohodnocení našich služeb. Internet v Hotelu Olympik Tristar*** je funkční pouze v hotelové hale, na pokojích není zatím zaveden, plánujeme jeho spuštění v průběhu roku 2013... Pro připojení v hotelové hale je nutné zaplatit poplatek v recepci, po zaplacení je automaticky vygenerován přístupový kód. Hodnotící formulář je součástí rezervačního sytému "hotel.cz", není obsluhován hotelem.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Marie
одинокий путешественник, 13.10.2019
Česká republika
(without text rating)
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
одинокий путешественник, 28.10.2018
Čeština
(without text rating)
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
Пожилые пары, 28.6.2017
Česká republika
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Anonym
одинокий путешественник, 6.7.2016
Čeština
(without text rating)
Vlastislav Šos
Statutární ředitel
Dáša Kovaľová
Группы друзей, 25.5.2015
Slovensky
I touto cestou považuji za povinnost vedení se Vám za hotel omluvit za způsoběné nepříjemnosti.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Tomáš Los
Группы друзей, 19.1.2013
Praha Česká republika
děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění hodnotícího formuláře....
Velmi mi mrzí Vaš negativní dojem, resp. to, že jak píšete, velmi dobrý pocit z charakteru pokoje byl zkažen snídaňovým sortimentem a nepřesným účtováním....
Nemám nejmenší důvod zpochybňovat nedostatky na snídaních a to že byly uzeniny kvalitativně pod standardní úrovní je neomluvitelné a rozhodně se tím budu zabývat.... Škoda, že až dnes, tedy 26.3.2013 bylo provozovatelem portálu Hotel.cz "zveřejněno" Vaše hodnocení z lednového pobytu, že nebylo možné reagovat dříve.... a snad i lépe zjistit důvody dodání nekvalitní suroviny na snídaňový bufet.
Po přešetření, resp.kontrole účtování Vašeho pobytu bylo zjištěno, že jste si rezervoval Hotel Olympik Tristar, který byl v době Vašeho rezervovaného pobytu uzavřen z technických důvodů a proto jste byl přesměrován do hotelu Olympik****, tedy o kategorii výše. Toto je standardní postup, pokud je kategorie *** uzavřena, tak klienty ubytujeme v Olympik****, pouze asi 60 m přes parkoviště od hotelu Tristar***. Vždy však účtujeme potvrzenou cenu na voucheru, tedy cenu, která byla publikována na rezervačním portálu.... Vám byla naúčtována cena vyšší, tedy rozdílná od ceny na voucheru.... Za tento nedostatek, omyl pracovnice, která vystavovala daňový doklad a účtovala platnou cenu pro kategorii****, se omlouvám a pokud nám zašlete číslo svého tak vám přeplatek vrátíme...
Závěrem se Vám ještě jednou omluvit za nedostatky, které jste popsal ve svém hodnocení a děkuji za jste na ně upozornil ve svém hodnoceni....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Anonym
Молодая пара, 29.4.2012
Česká republika
(without text rating)
děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění formuláře, mrzí mi, že při jednonočním pobytu jste byla nespokojena, těší mi vysoká známka za čistotu, naopak lituji, že jste neuvedla popis, či důvod nespokojenosti s personálem a se službami hotelu, z mého pohledu velmi nízké hodocení....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
František
Пожилые пары, 4.2.2012
Česká republika
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a zhodnocení služeb hotelu. Velice mi mrzí, že hotel byl ohodnocen poměrně nízkým bodovým ohodnocením, resp. upozorňujete na kvalitu sortimentu při snídaních. Samozřejmě zaslaným hodocením se budeme zabývat, naší snahou je neustále zvyšovat kvalitu našich služeb k plné spokojenosti klientů... Pouze na vysvětlení uvádím, že snídaňový ovocný nápoj je v hotelech standardně míchán z ovocných koncentrátů a snídaňová káva je "filtrovaná káva" - porce 7 g kávy na cca 2 dl nápoje, resp. je naprosto odlišná od kávy, kterou standardně servírujeme "lobby baru", neboli káva vyráběná na tlakových kávovarech... Ještě jednou děkuji za ohodnocení hotelu a věřím, že při další návštěvě hotelu budete se službami hotelu více spokojen.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel
Anonym
одинокий путешественник, 14.2.2016
Česká republika
(without text rating)
Eva Dudiková
Пожилые пары, 1.12.2011
Česká republika
(without text rating)
Eva Vandrovcová
Пожилые пары, 10.11.2010
Čeština