+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Hotel Olympik Tristar Bewertungen

Hotelbewertung

86%
Sehr gut

von 402 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    88%
  • Sauberkeit

    90%
  • Ausstattung

    85%
  • Komfort

    83%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jacek

Familie mit älteren Kindern, 15.7.2015

Polski

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Czysto, dobra lokalizacja, blisko stacji metra Invalidovna - cztery przystanki do stacji Mustek na Vaclavske Namesti ok. 7 min jazdy metrem. Śniadanie obfite - jajecznica, kiełbasa, wędliny,sery, dżemy, owoce, ciasta. Pokoje przestronne z TV sat. Stosunek ceny do jakości - bardzo dobry.

  • Dodatkowa opłata za parking 200 koron za dobę. Pan w recepcji chyba jeszcze z minionej epoki socjalizmu (nie dotyczy Pani, która była bardzo miła).

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a současně i za komentář k jednotlivým bodům... Parkoviště je 24 hodin hlídané a služba, která není zahrnuta v ceně.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jana

Älteres Paar, 16.7.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
6
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za Váš čas při vyplnění hodnotícího formuláře... Ve svém hodnocení ceníte některé služby, zejména čistotu vysokou známkou, což mi velice těší, u sekce "komfort" jste vyjádřila spíše nespokojenost, škoda, že jste se v této sekci v poznámce nevyjádřila více, neboť všechny takové připomínky jsou pro nás inspirací k nápravě, ke zlepšení....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Libor

Einzelreisender, 9.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Hezké,čisté ubytování,dobrá snídaně. Parkoviště sice za polatek,ale velké,není problém najít místo.

  • Na TV se nebylo možné dívat,hrozná kvalita signálu. Internet na 1 den za 5 Euro,děkuji nechci. Ráno plné výtahy,musí se čekat,ale za to hotel nemůže.

Persönlich
9
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
6
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení a za uvedení konkrétních připomínek. Hotel má služby internetu ve veřejných prostorách zdarma /restaurace, hotelová hala/, pouze v pokojích je zpoplatněn..Špatný signál TV byl patně zapříčiněn "rozladěním" přijímače, neboť na stejný signál je připojena i TV ve veřejných prostorách a tam bylo vše bez připomínek lientů...
Jsem velmi potěšn známkou za čistotu hotelu, považuji to základní standard ubytovacích zařízení...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Eva

Familie mit älteren Kindern, 14.8.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • Zatváranie dverí do izieb energicky a hlučne, čo v noci nie je komfortné.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, je pro nás cenné i komentování nepříjemností /hlučné zavírání dveří/ ....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 21.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
9
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že u "méně" ohodnocených služeb nejsou uvedeny připomínky... Je to pro nás vždy inspirace pro trainingové programy našich zaměstnanců....
S pozdravem
Vlastislav Šos

Helena

Einzelreisender, 2.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • ubytování standardní odpovídající ceně - žádná výhrada; personál na recepci ochotný

  • snídaně - jídlo žádná sláva, je evidentní, že se na něm značně šetří - úzký výběr např. uzenin a sýrů se zaměřením na nejlevnější sortiment, nechutné, náhražky (rostlinné tuky), nastavované (smažená vajíčka)...

Persönlich
9
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnotícího dotazníku a jsem velmi vděčný za komentář k segmentům, kde jste vyjádřila nedostaky nízkou hodnotící známkou...., určitě je to pro managment přínos a budeme se tím zabývat, aby k popsaným nedostatkům nedocházelo....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Michal

Einzelreisender, 19.9.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
9
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnní hodnotícího formuláře, celková známka hodnocení mi plně neuspokojuje, škoda, že nejsou rozepsány jednotlivé body, resp. zmíněny nedostatky....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Vladimír

Einzelreisender, 6.11.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Velmi proleželá matrace

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
10

Beata

Einzelreisender, 10.4.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Věra

Gruppe von Freunden, 22.9.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Monika Bretšnajdrova

Gruppe von Freunden, 5.6.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
V.Š. hotel manager

Anonym

Älteres Paar, 4.6.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Dobrá snídaně

  • Neukázněnost zahraničních hostů, personál u snídaně nervózní, bylo slyšet od personálu nehezké komentáře.

Persönlich
6
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
10
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
V.Š. hotel manager

Anonym

Gruppe von Freunden, 8.10.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení pobytu.
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Eva

Einzelreisender, 27.6.2019

Slovensko

  • Gesamtbewertung
76 %
  • hotel je ok, urcite este navstivim.

  • nepacil sa mi pristup chlapa, ktory kontroloval vstup na ranajky.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, zejména pak za uvedení poznámek v sekcích - kladné x záporné, je pro nás velmi důležité znát pocity z pobytu našich klientů.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 13.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád, že jste byl se službami v hotelu celkem spokojen, i když bych přivítal, u segmentu služby, vyplnění této informace, je to pro nás vdy důležité, abychom připomínky přenesli na aše zaměstnance.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel.

Zdeněk

Älteres Paar, 5.5.2019

Jihlava Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Älteres Paar, 5.11.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, mrzí mi, že jste nebyla se službami v hotelu plně spokojena. Škoda, že jste neuvedla do jednotlivých částí hodnocení poznámku o důvodu. Je to pro nás vždy velmi cenná informace pro další témata školení zaměstnanců.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 20.5.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že u "nejméně" hodnoceného bodu jste neuvedla v poznámce důvody nespokojenostui, je to pro nás vždy velmi důležitá zpětná vyzba..
Vlastislav Šps
Statutární ředitel.

Anonym

Einzelreisender, 25.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, škoda, že jste neuvedl nedostatky, které vedly ke snížení hodnotícího bodu...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

Einzelreisender, 17.4.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • nespokojen s možností večeřet v hotelu - velmi špatná nabídka

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8
Hotel Olympik Tristar hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkuji za vyplnění hodnocení, vč. poznámky o nedostatečné nabídce večerního provozu, který je zabezpečován bufetovou formou. Standardní nabídka večeří dle menu, je zajištěna v Hotelu Olympik v restauraci "Bohema"- přes parkoviště cca 50 m..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel