+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Hotel Olympik Tristar Recenze

Hodnocení hotelu

86%
Velmi dobré

dle 402 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    88%
  • Čistota

    90%
  • Vybavení

    85%
  • Pohodlí

    83%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 4.6.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
67 %
  • Snídaně - malý výběr. Televizor na pokoji špatně naladěný, málo programů.

Personál
0
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a zejména děkuji za vepsanou poznámku... Stav TV signálu proměříme, případně necháme doladit..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Iveta

dospělý pár, 14.6.2023

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 20.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
10
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že u nižších hodnot jste neuvedla důvody nespokojenosti, zpětná vazba je pro nás vždy velim důležitá.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 13.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Snidane,internet

Personál
8
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, omlouvám se za nedostatky, které způsobily, že jste nebyl se službami v hotelu spokojen, což vyjadřuje nízká známka hodnocení.
Škoda, že jste v poznámce neuvedl důvody, resp. připomínky, které vedly k nižšímu ohodnocení v sekci "služby".
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 14.5.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Oba výtahy mimo provoz????

Personál
6
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, bohužel 1.35.2017 ve večerních hodinách dpšlo k výpadku řídícího segmentu obou výtahů, byl volán "hot line service", který po cca 3 hodinách výpadek odstranil...
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 1.7.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • docela slušný hotel, ale...

  • nefungovala klimatizace

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
2
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení a jsem rád, že jste vyplnil poznámku u negativního hodnocení....
Hotel Tristar*** není vybaven klimatizací, ani ji nenabízíme a není v popisu hotelu. Pravda je, že pokoje připravujeme na možnost klimatizace, proto v některých pokojích jsou již naistalovány klimatizační jednotky, ale nejsou připojeny, protože systém není skompletován, není možné jej ovládat. S ohledem na fakt, že klimatizované pokoje nenabízíme a jak jsem již uvedl výše nejsou v popisu pokoje a hotelu, jsem s Vaším celkovým hodnocením, kdy jste jednotlivé body hodnotil poměrně vysokou známkou - "8" spokojen, neboť tím byla vyjádřena celková spokojenost s našimi službami. Věřím, že při příští návštěvě bude vše O.K.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 3.6.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Dobré umístění, v noci klid, pokoj v pohodě, doporučuji

  • Jelikož pracuji v oblasti kde jsme školeni na práci se zákazníkem,tak mohu porovnat.Aby pracovnice v restauraci řekla hostovi(asi angličan),,tak si sundej sluchátka ty vole,,,tak to je už přes čáru.Nejlépe se chovaly uklízečky.A ranní rozhovory všech zúčastněných pracovníků v restauraci o osobních věcech....taky nic moc.Ne každý host je cizinec.

Personál
3
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, kde i přes nízkou známku doporučujete hotel ostatním klientům.... Vaše dobré hodnocení v segmentech služeb a čistoty nakonec pokazilo nevhodné chování pracovníků obsluhy při snídaňovém provozu.... Určitě se popisovaným problémům budeme intenzivněji věnovat a samozřejmě takovéto projevy jsou nepřípustné. Ze strany vedení hotelu budou odpovídajícím způsobem řešeny i s vedoucími pracovníky střediska obsluhy.
Budu potěšen, když přiště opět zvolíte "hotely skupiny Olympik" a že si odnesete příjemnější dojem z pobytu u nás...
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Eliška Zdvořáčková

dospělý pár, 30.5.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
6
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za ohodnocení služeb za Vašeho pobytu v Hotelu Olympik Tristar. Hodnocení známkou 7 je o málo horší, než průměrné hodnocení služeb hotelu. Každé hodnocení projednáváme na poradách s našimi zaměstnanci a snažíme se analyzovat připomínkované nedstatky, abychom v maximální možné míře eliminovali opakování nedostatků. Škoda je, když některá hodnocení jsou bez komentáře, tím máme výše uvedenou možnost výrazně omezenou....
Myslím si, že celkově nedošlo k výrazným nedostatkům, při hodnocení služeb hotelu byla nastavena "standardně" známka 7....
Děkuji za Váš čas věnovaný vyplnění hodnocení a věřím, že při příští návštěvě dosahneme lepšího bodového ohodnocení, resp. , že naše poskytnuté služby budou na lepší úrovni.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Anonym

jednotlivec, 5.10.2019

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
0
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Věra

dospělý pár, 6.4.2019

Třebíč Česká republika

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Bohužel nic .

  • Zaplatili jsme 6500 za 4noci ale ani jednu noc jsme se nevyspali hotel byl neustále plný opilých pubertáku bez dozoru kteří obraceli Hotel vzhůru nohama bylo to hrozný už nikdy tento hotel a taky kávu tam dostanete za52korun.

Personál
10
Služby
0
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení i za negativní připomínku..
Vlastislav Šos
statutární ředitel

ROBERT SUCHAN

dospělý pár, 21.6.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, škoda, že jste neuvedl připomínky k jednotlivým bodům, jsem potěšen vysokou známkou za čistotu, bohužel si nejsem úplně jist s mírou spokjenosri, z celkového hodnocení vyplývá spíše ne..., Vyplněný komentář by nám pomohl jak orientovat naše úsilí ke zlepšení služeb....
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Jiří

dospělý pár, 21.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Celkově dobré.

  • problematické posuvné dveře do koupelny - drhnou o podlahu , špatný posuv

Personál
9
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
4
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a přiloženého komentáře, celková známka vyjadřuje částečnou spokojenost, i když jste ve svém vyjádření zhodnotil pobyt jako celkově dobrý. Nedostatku s posuvnými dvěřme jsme si vědomi a postupně je v celém hotelu měníme.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

rodina se staršími dětmi, 12.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • V porovnaní cena/kvalita sme boli spokojní, výhodou je aj dobré a rýchle spojenie metrom (cca 250 m od hotela) do historického centra Prahy.

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
7
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vypnění hodnotícího formuláře a za připojený komentář, kde jste popsali dojem z hotelu a tím i vyjádřili svou spokojenost se službami a s pobytem v hotelu.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Karel

dospělý pár, 25.11.2012

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %
  • Ubytování v čistém prostředí, pokoj nový, příjemná lokalita

  • Celkově neochotný personál - jak na recepci tak u baru

Personál
3
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře, jsem rád, že hodnotíte vysoko úrověň pokojů vč. jejich čistoty.... Mrzí mi, že jste se setkal s nevhodným chováním našich zaměstnanců, určitě se tento problém zaměřím.
Děkuji a s pozdravem
Vlastislav Šos
Generální ředitel

Simona

jednotlivec, 7.9.2012

Slovensky

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
4
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
5
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Dobrý den,
děkuji za vyplnění hodnotícího formuláře a za ohodnocení našich služeb.
S pozdravem
Vlastislav Šos
Genrální ředitel

Anonym

jednotlivec, 20.8.2019

Deutsch

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, je pro nás vždy důležité znát názory našich klientů, škoda, že u nižších známek není uveden důvod ohodnocení, resp. nespokojenosti.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Kamila

dospělý pár, 14.7.2018

Jablonec n.N. Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • čistota a ochotný personál

  • venku před hotelem chybí lavičky. nechutná káva u snídaně, pokoje neodhlučněné

Personál
8
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
4
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, zpětná vazba a názory na služby od našich klientů jsou velmi důležité, vždy se s nimi zabýváme a mnohé aplikujeme ve snaze maximálně zlepšit naše služby.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Romana

dospělý pár, 22.4.2018

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • V blizkosti metra

  • Snídaně - studené jidlo a personál

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, jsem rád i za popis nedostatků, je to pro mne vždy cenná zpětná vazba.
Vlastislav Šos
Statutární ředitel

Anonym

jednotlivec, 24.9.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
Děkuji za vyplnění hodnocení, celková známka vyjadřuje pouze částečnou spokojenost, škoda, že jste do poznámky nerozepsal připomínky k našim službám. Je to pro nás důležité mít zpětnou vazbu od klientů...
Vlastislav Šos
Stautární ředitel

Karel

dospělý pár, 21.5.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Stále nejezdí jeden výtah!!!

Personál
10
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
6
Hotel Olympik Tristar odpověděl na tuto recenzi.
děkuji za vyplnění hodnocení, nefunkčnost výtahu nás velice mrzí, ale bohužel je nutné vyrobit atypický díl, dodací lhůta 6 týdnů...
Omlouvám se za nepříjemnosti způsobené tímto nedostatkem..
Vlastislav Šos
Statutární ředitel